قبایل فلسطین: طرح اسرائیل با هدف اختلاف میان فلسطینیان است

قبایل فلسطینی، طرح رژیم صهیونیستی برای اداره غزه از سوی قبایل را با هدف اختلاف میان فلسطینیان توصیف کرد.

گرچه ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون دستاوردی جز نسل کشی غیرنظامیان فلسطینی در غزه کسب نکرده است، اما از هم اکنون مقامات صهیونیست سناریو‌های پس از پایان جنگ در این باریکه را طرح ریزی می‌کنند. نوع کنترل و مدیریت غزه یکی از مهمترین محور‌های گمانه زنی هاست.

به گزارش الجزیره، یکی از مقامات ارشد قبایل فلسطینی مستقر در غزه طرح پیشنهادی رژیم صهیونیستی به منظور نقش پررنگ‌تر قبال فلسطینی در کنترل و اداره آینده این باریکه را محکوم کرد.

عاکف المصری، کمیسر کل مقام عالی قبایل فلسطین امروز (سه شنبه) اعلام کرد ما درباره این طرح احتمالی که امروز در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی مطرح شده است، هشدار می‌دهیم. 

در بیانیه منتشر شده از سوی این مقام، آمده است: دولت اشغالگر به دنبال سرپوش گذاشتن بر شکست خود در غزه و ایجاد نزاع و اختلاف در جامعه فلسطینیان است. 

این بیانیه در ادامه از جنبش فتح (تشکیلات خودگردان فلسطین مستقر در کرانه باختری) و جنبش حماس (محور مقاومت فلسطین مستقر در نوار غزه) خواست به اختلافات خود پایان بخشند و تاکید دارد ما نیازمند اتحاد ملی و رهبری واحد برای تقویت پایداری مردم و جلوگیری از فرصت‌ها برای همه برنامه‌های دشمن صهیونیست هستیم. 

شبکه ۱۱ کان رژیم صهیونیستی امروز از برنامه ارتش رژیم صهیونیستی به منظور تقسیم غزه به چندین قسمت که از سوی قبایل اداره شود و نه به صورت یک واحد یکپارچه خبر داده بود تا اسرائیل بتواند این منطقه را با سهولت بیشتری تحت کنترل خود داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار