قتل به علت اختلافات مالی/ قاتل در شهر صدرا دستگیر شد

فرمانده انتظامی رستم گفت: قاتلی که با اسلحه مردی ۲۴ ساله را به قتل رسانده بود در شهر صدرا از توابع شیراز دستگیر شد.

سرهنگ سید عبدالمحمد نازیدوک فرمانده انتظامی رستم اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل با اسلحه، در دهم آذرماه امسال در حوزه استحفاظی «کوپن» شهرستان رستم و متواری شدن قاتل به مکان نامعلوم، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او بیان کرد: ماموران انتظامی رستم تحقیقات خود را آغاز کردند و با اقدمات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه قاتل را در شیراز شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی رستم ادامه داد: ماموران پس از گرفتن نیابت قضایی به شهر صدرا از توابع شیراز اعزام شدند و در عملیاتی ضربتی قاتل ۳۴ ساله را در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه اسلحه کلت نیز از او کشف کردند.

 سرهنگ نازیدوک با اشاره به اینکه متهم انگیزه قتل را اختلافات شخصی و مالی با مقتول عنوان کرد، گفت: قاتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه مردم همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان کرد: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب ها: قاتل ، قتل ، دستگیری قاتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.