لو رفتن انبار احتکار لاستيک در لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در بازرسی از انبار یک واحد صنفی، ۶۴ حلقه انواع لاستیک احتکار شده را کشف کردند.

سرهنگ "حميدرضا سرخوش‌پور" مبارزه با احتكار و قاچاق کالا را يكي از اولويت‌هاي اصلي مجموعه انتظامي در برخورد با مفسدان اقتصادي عنوان كرد و اظهارداشت: پليس با قاطعيت با هرگونه قانون‌شکني و اخلال در بازار برخورد قاطع و قانوني مي‌کند.

وي در ادامه گفت: ماموران پليس آگاهي در راستاي تشديد اقدامات مقابله‌اي در خصوص احتكار و قاچاق كالا با تحقيقات نامحسوس و اشرافيت اطلاعاتي در بازرسي از انبار يک واحد صنفي، 64 حلقه انواع لاستيک خودروهاي سواري احتکار شده را کشف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان لنگرود از تشکيل پرونده و معرفي 39 ساله براي سير مراحل قانوني به اداره صمت خبر داد و بيان‌داشت: كارشناسان ارزش تقريبي لاستيک‌ها را يک ميليارد 200 ميليون ريال اعلام كردند.
اين مقام انتظامي در پايان با اشاره به اينکه احتکار کالا پديده‌اي است که از جهات گوناگون حيات سالم اقتصادي و فرهنگي جامعه را تهديد مي‌کند از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشكوك، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

برچسب ها: لاستیک ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.