اعلام آمادگی مدیریت بحران برای آموزش شهروندان تهرانی

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از شهروندان تهرانی خواست کوله‌های امدادی را جدی بگیرند و نقاط ایمن منزل و محله خود را بشناسند.

علی نصیری، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در کارگروه تخصصی پشتیبانی و مدیریت منابع ستاد مدیریت بحران تهران گفت: حدود ۲۴۰ هزار شهروند تهرانی آموزش‌های امدادی را فرا گرفتند که با عدد ۲ میلیون نفری که در نظرگرفته شده است، فاصله دارد.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افزود: اگر در هر خانواده یک شهروند آموزش‌های امدادی را فراگرفته باشد به عدد حدود دو میلیون نفر که هدف گذاری شده است، می‌رسیم.

علی نصیری گفت: با تفاهمنامه‌ای که در شورای اسلامی شهر تهران به امضا رسید، آموزش‌های امدادی در شهر تهران سرعت می‌گیرد.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از مردم خواست کوله‌های امدادی را جدی بگیرند و نقاط ایمن منزل و محله خود را بشناسند.

علی نصیری گفت: در وبگاه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به نشانی tdmmo.tehran.ir، نقشه‌های تخلیه اضطراری و نقاط ایمن محلات و آموزش‌های رایگان امدادی وجود دارد.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران همچنین گفت: در هر محله اگر یک جمع حدود ۳۰ نفره خواهان یادگیری آموزش‌های امدادی باشند، مدیریت بحران مربی می‌فرستد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.