کمترین نرخ گل روز مادر در مشهد، شاخه ای ۴۰۰ هزار ریال است

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد کمترین نرخ مصوب هر شاخه از گل‌های پرتقاضا برای ایام گرامیداشت روز زن و مادر در این شهر را ۴۰۰ هزار ریال اعلام کرد.

محسن صیادی مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: نرخ مصوب گل‌های پرتقاضا برای روز مادر و سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) از سوی اتاق اصناف اعلام شده است و صاحبان گل فروشی مجاز به فروش آن‌ها به بالاتر از قیمت مصوب اعلام شده نیستند.

او افزود: در آستانه گرامیداشت روز زن و روز مادر، به دلیل افزایش تقاضای مردم برای خرید گل، اتحادیه صنف گل‌فروشان مشهد قیمت برخی از گل‌ها و سبد‌های گل پرتقاضا در این ایام را تعیین و نرخنامه را به همه صنوف زیرمجموعه خود ابلاغ کرده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد ادامه داد: بر این اساس هر شاخه گل رز هلندی بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار ریال، هر شاخه گل مریم شهری بین ۴۰۰ تا ۸۰۰ هزار ریال، هر شاخه گل داوودی بسته به نوع کیفیت از ۸۰۰ تا یک میلیون ریال و هر شاخه لیلیوم ۶۰۰ هزار ریال قیمت‌گذاری شده است.

صیادی با اشاره به قیمت مصوب سبد‌های گل بیان کرد: هزینه تزئین دسته گل توسط گل‌فروش بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار ریال، تزئین سبد گل رومیزی ساده بین ۸۰۰ تا یک میلیون ریال و سبد گل مدل‌دار بین یک میلیون و ۶۰۰ تا ۲ میلیون ریال است.

او تصریح کرد: امسال قیمت انواع گل در بازار مشهد نسبت به سال گذشته کمتر از ۱۵ درصد افزایش قیمت داشته است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد تاکید کرد: گشت‌های مشترک نهاد‌های نظارتی در بازار طی ایام گرامیداشت روز زن در سطح شهر مشهد آغاز شده است و بازرسان بر فروش انواع گل و سایر کالا‌های پرتقاضا برای خرید در این ایام نظارت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.