توقیف محموله میلیاری قاچاق در رودبار

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از توقیف محموله قاچاق به ارزش ۲۲ میلیارد ریال در شهرستان رودبار خبر داد.

سردار "حسین حسن‌پور" مبارزه با کالای قاچاق را بسترساز حمایت از تولید ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی قلمداد کرد و با اشاره به اینکه قاچاق کالا و ارز علاوه بر وارد آوردن خسارات جبران‌ناپذیر به اقتصاد کشور، پیامد‌های منفی فرهنگی بسیاری نیز در سطح جامعه به دنبال دارد، اظهارداشت: مبارزه قاطع، هدفمند و مؤثر با عناصر قاچاق از مهمترین اولویت‌های پلیس است.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران یگان امداد حین گشت‌زنی در محور "رودبار - رشت" به یک دستگاه خودرو باری نیسان که از مسیر شمال به جنوب در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۳ هزار و ۳۰۰ عدد انواع ادکلن و ۵۵۰ قوطی اسپری خارجی قاچاق کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از تشکیل پرونده و معرفی متهم ۲۵ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان داشت: برابر نظر کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات، ۲۲ میلیارد ریال است.
این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می‌شود، تصریح کرد: باید با آگاهی بخشی به مردم و مبارزه هدفمند با این پدیده قبیح، قدم‌های مفید و موثری برای حمایت از تولیدات داخلی برداشت.

برچسب ها: قاچاق ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.