۱۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن زنجان آماده تحویل در سفر رییس جمهور

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: یک هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در این استان همزمان با سفر رییس جمهور تحویل متقاضیان می شود.

سعید شاهین فر معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان روز دوشنبه در جریان تور رسانه ای شورای اطلاع رسانی دولت در جمع خبرنگاران، گفت: برش استانی زنجان در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بحث بافت فرسوده ۲ هزار واحد است و ۲۰ هزار واحد نیز در بخش مسکن روستایی احداث می شود.

وی با بیان اینکه از ۲۷ هزار واحد حمایتی تقریبا ۱۸ هزار واحد تخصیص پروژه شده‌ است، اظهار داشت: خرید زمینی به مساحت یک هزار هکتار در غرب زنجان انجام شد که برای ساخت مسکن ملی به کار گرفته خواهد شد.

شاهین فر یادآورشد: در سایت شرق زنجان، کوی زنگان، پنج هزار واحد داخل سایت و ۸۰۰ واحد در قسمت شرق وجود دارد که به میانگین پیشرفت ۶۰ درصد رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در کوی زیتون با هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان آب، برق و گاز تا حدودی تامین شده است، گفت: در بخش آب ۹۰ درصد زیرساخت ها انجام شده و میانگین زیرساخت‌های سایر انرژی‌ها نیز به ۷۰ درصد رسیده است.

وی افزود: تلاش می کنیم تا واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن خیلی سریع به دست متقاضیان برسد تا کمترین دغدغه را در حوزه مسکن داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.