دبیر رفع موانع تولید کشور:

بانک اجازه تعطیلی واحد‌های تحت تملک خود را ندارد

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با اشاره به اینکه بانک‌ها نمی‌توانند واحد‌های تحت تملک خود را تعطیل کنند، گفت: بانک‌ها سه ماه فرصت دارند تا واحد‌های خود را تعیین‌تکلیف کنند.

محمدباقر آقاعلیخانی دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور شامگاه دوشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: ما در کشور چالش‌های جدی در حوزه اقتصاد داریم و بخش عمده آن به دلیل محدودیت‌هایی است که دشمنان ایجاد کرده‌اند، مبارزه با این مسائل همت بلندی را می‌خواهد و با یک نگاه داخلی به مجموعه‌ها و رفع موانع پیش روی سرمایه‌گذاران، می‌توان مسیر دشمن را برای رسیدن به اهداف بست.

وی گفت: بخشی از مسائل اقتصادی کشور در حوزه عملکرد مدیران است و مدیری که قدرت ریسک در این شرایط را ندارد باید کناره‌گیری کند.
آقاعلیخانی با بیان اینکه بخش خصوصی به تنهایی نمی‌تواند همه هزینه‌ها را به دوش بگیرد، گفت: دولت باید در کنار بخش خصوصی باشد و همکاری کنیم که مسیر‌های غیرقانونی حذف شوند.
دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با اشاره به سرعت تغییر تکنولوژی گفت: باید از منابع معدنی که در استان وجود دارد برای استفاده از تکنولوژی‌های روز در رفع موانع تولیدی و اقتصادی استفاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار