اجرای ۲۰ پروژه حمایتی داوطلبانه هلال احمر در سیستان و بلوچستان

با اجرای ۲۰ پروژه حمایتی در سه ماهه سوم امسال در سیستان و بلوچستان بیش از ۱۰ هزار نفر از این خدمات بهره‌مند شدند.

سیدمحمدمهدی سجادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان   اظهار داشت: به همت داوطلبان و خیرین هلال احمر سیستان و بلوچستان در سه ماهه سوم سال جاری ۲۰ پروژه داوطلبی با مشارکت اعضا و داوطلبان خانه‌های هلال در سطح استان اجرا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان افزود: در این طرح بیش از ۱۰ هزار نفر به طور مستقیم از خدمات حماینی و معیشتی بهره‌مند شدند. 

وی ارزش تقریبی این پروژه‌ها را بیش از ۱۷ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این مدت ۷۲ تانکر آب برای خانواده‌های درگیر تنش آبی در مناطق کم برخوردار و ۴۵ دستگاه ویلچر برای بیماران نیازمند تهیه و توزیع شده است. ارزش ریالی این اقلام بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد که از محل خیرین داوطلب تامین شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به پرداخت کمک هزینه درمان مددجویان گفت: در سه ماهه سوم سال جاری با تشکیل ۱۹۶ پرونده حمایتی ۳ میلیار د و ۹۹۳ میلیون ریال کمک هزینه درمان به بیماران نیازمند پرداخت شده است. 

وی خاطرنشان کرد: کمک به درمان بیماران نیازمند، کمک هزینه‌های مالی و امانت دادن تجهیزات پزشکی از جمله برنامه‌های داوطلبان جمعیت هلال احمر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار