زلفی گل:

اگر امروز امنیت داریم به خاطر از خودگذشتگی سربازان ایران اسلامی است

وزیر علوم گفت: اگر امروز امنیتی داریم نتیجه از خودگذشتگی سربازان ایران اسلامی است که با قرار دادن جان خود در طبق اخلاص آن را تضمین کردند.

محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم و تحقیقات و فناوری در اولین آئین اعطای تندیس دانشگاه تهران به نماد‌های مقاومت که امروز در دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهدای ایران اسلامی اظهار کرد: اگر امروز امنیتی داریم و در کمال امنیت می‌توانیم فعالیت اجتماعی و سیاسی خود را پیگیری کنیم این نتیجه از خودگذشتگی سربازان ایران اسلامی است که با قرار دادن جان خود در طبق اخلاص امنیت کشور را تضمین کردند.

وی افزود: هر جایی که نیروی نظامی می‌بینید برای سلامت آن‌ها دعا کنید، این افراد جان برکف‌هایی هستند که امنیت را تضمین می‌کنند.

وزیر علوم با درود و تهنیت به روح شهید سلیمانی، شهید رضی و شمسی‌پور بیان کرد: هزاران شهید در غربت جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند و این شهدا جایگاه ویژه‌ای نزد خداوند دارند. خداوند زمانی که بخواهد کسی را بزرگ کند، این‌گونه خواهد کرد به طوری که دیدیم در تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی مردم چگونه ایشان را بدرقه کردند.

زلفی گل عنوان کرد: مردم ایران با هر نوع سلیقه سیاسی، دینی و قومی برای خانواده شهدا احترام ویژه‌ای قائل هستند و به همین دلیل دانشگاه تهران که مهد علم ایران است و مراسمی برای سردار دل‌ها با هدف پاسداشت یاد و خاطره این عزیزان برگزار کرده است.

وزیر علوم گفت: هر کس برای ایران عزیز گذشت و ایثار داشته باشد، قدرشناسی می‌شود. از خداوند بزرگ می‌خواهیم که رهرو واقعی شهیدان باشیم.

وی افزود: تاریخ پس از پیروزی انقلاب نشان داده است، که هر کس بر خلاف خط شهدا گام بردارد عاقبت به خیر نخواهد شد، به دلیل اینکه این انقلاب اسلامی برگرفته از خون هزاران پدر و فرزند و مادر است. هر کس بر خلاف منافع ایران اسلامی گامی بردارد عاقبت بخیر نخواهد شد، امیدوارم خداوند این مسیر را مهیا کند که در راه شهدا قدم برداریم.

برچسب ها: وزیر علوم ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار