برگزاری همایش بین‌المللی پیام طوفان‌الاقصی در اصفهان

رییس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان گفت : نخستین همایش بین‌المللی پیام طوفان‌الاقصی و اُفول نظام سلطه چهاردهم دی در این دانشگاه برگزار می شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان  در نشستی خبری با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به غزه گفت: این همایش همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به ۲ زبان فارسی و عربی و بصورت حضوری و برخط (آنلاین) با حضور شخصیت‌های ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

 پیام نجفی با بیان‌اینکه پرداختن به مساله غزه و فلسطین باید از جنس «جهاد تبیین» باشد، افزود: دانشگاه‌ها باید در کنار تبیین حمله پیروزمندانه طوفان‌الاقصی و مظلومیت مردم غزه برای نُخبگان و مردم، تعامل سازنده‌ای نیز با آحاد جامعه، جریان مقاومت و کشور‌های اسلامی برقرار کنند.

او خاطرنشان کرد: دانشجویان زیادی از کشور‌های منطقه از جمله عراق، سوریه و یمن در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان تحصیل می‌کنند که باید از این فرصت خوب برای نزدیک کردن دل‌ها، فکر‌ها و آشنا شدن با ارزش‌های یکدیگر استفاده کنیم.

نخستین همایش بین‌المللی «پیام طوفان‌الاقصی و اُفول نظام سلطه» به مناسبت بزرگداشت «دهه بصیرت و مقاومت» و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه چهاردهم دی در سالن «امیرکبیر» دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان برگزار می‌شود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.