تضمین سرمایه گذاری آينده كشور با توسعه آموزش های مهارتی

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزی كردستان گفت: گام نهادن در مسير توسعه آموزش های مهارتی يك سرمايه گذاری مطمئن در راستای كمك به تضمين آينده كشور است.

 رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزی استان كردستان در ديدار با سرپرست اداره كل آموزش فنی و حرفه ای استان كردستان اظهار کرد: سازمان مديريت و برنامه ريزی باور دارد كه نقش آموزش های مهارتی به عنوان يكی از اركان اصلی ايجاد شغل و كمك در جهت نگهداشت مشاغل موجود انكار ناپذير و حياتی است.

 اكبر محمدی با تاكيد بر اهميت آموزش های مهارتی و نقش اين آموزش ها در تسريع روند توسعه استان و كشور، گفت : گام نهادن در مسير توسعه آموزش های مهارتی يك سرمايه گذاری مطمئن در راستای كمك به تضمين آينده كشور است.

وی در ادامه بیان کرد: در سفر اخير رئیس جمهور به استان حوزه آموزش های مهارتی از مصوبات سفر خوبی برخوردار شد كه يكی از اولويت های اصلی تكميل پروژه نيمه تمام مركز آموزش فنی و حرفه ای دو منظوره شهرستان سقز است.

 رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزی استان كردستان عنوان کرد : اداره كل آموزش فنی و حرفه اي استان كردستان می تواند با تكيه بر امكانات و ظرفيت های موجود، با بهره گيری از نيروی متخصص و كارآمد خود، تحولی عظيم را در راستای گسترش خدمت رسانی به مردم استان ايجاد کند و سازمان مديريت و برنامه ريزی استان كردستان هم در اين مسير چون گذشته حامی برنامه های توسعه ای در سطح استان است .

تضمین سرمایه گذاری آينده كشور با توسعه آموزش های مهارتی

 سرپرست اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان كردستان نيز در این دیدار گفت : اداره كل آموزش فنی و حرفه ای استان كردستان با بهره گيری از ۱۶ مركز چارت دار دولتی و بيش از ۷۰۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای و تيم های سيار روستايی، زندان ها، پادگان ها، مراكز جوارو بين كارگاهی، مراكز جوار دانشگاهی ، صنايع و صنوف می كوشد تا بتواند به نيازهای مهارتی عموم مردم شريف استان پاسخ دهد.

سید علی علوی افزود: خوشبختانه در سال های اخير شاهد توجه روزافزون دولتمردان به مقوله مهارت آموزی هستيم و اميدواريم با تزريق اعتبارات سفر رئیس جمهور و تكميل پروژه هاس نيمه تمام خود در حوزه آموزش های مهارتی شاهد توسعه بيش از پيش آموزش های مهارتی باشيم . 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.