ادای احترام مدیران وزارت ارتباطات و دستگاه‌های تابعه به مقام شامخ شهدای کرمان

جمعی از مدیران ستادی و استانی وزارت ارتباطات با حضور بر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی یاد و خاطره شهیدان مدافع حرم و محور مقاومت را گرامی داشتند.

رییس مرکز حراست وزارت ارتباطات، مدیرعامل پست بانک ایران و جمعی از مدیران ستادی و استانی وزارت ارتباطات با حضور بر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن ادای احترام به شهدای جبهه مقاومت، یاد و خاطره شهیدان مدافع حرم و محور مقاومت بخصوص سردار سپهبد قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

با حضور یوسف امیری رئیس مرکز حراست وزارت ارتباطات، بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک، حسین ساجدی فر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان و جمعی از مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور در گلزار شهدای کرمان با اهدای شاخه گلی به مقام والای آن شهید بزرگوار، ادای احترام کردند.

با توجه به نزدیک شدن چهارمین سالروز شهادت سردار سلیمانی، رئیس مرکز حراست وزارت ارتباطات به همراه جمعی از مدیران این وزارتخانه به منظور بررسی میدانی از امکانات فراهم شده برای ارائه بهتر خدمت به زائران شهید حاج قاسم از کانکس‌های سیار و اپراتور همراه اول و ایرانسل بازدید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار