طرح استعدادیابی تیراندازی در ۲ هزار روستای کشور اجرا می شود

رئیس فدراسیون تیراندازی از اجرای طرح استعدادیابی تیراندازی در ۲ هزار روستای کشور خبر داد.

سردار قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی که برای حضور در مجمع انتخاب رئیس هیئت تیراندازی به خراسان جنوبی سفر کرده، در دیدار با استاندار ضمن گرامیداشت یاد سرداران شهید سلیمانی و سیدرضی موسوی و با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در فدراسیون تیراندازی کشور گفت.

او با اشاره به این نکته که در این رشته ورزشی خانم‌ها و آقایان از سن ۷ تا ۷۰ سال می‌توانند فعالیت کنند، افزود: این رشته دینی در ایجاد روحیه معنوی در ورزشکاران بسیار تأثیر گذار است.

سردار قربانی با بیان اینکه استاندار خراسان جنوبی، فردی ارزشی است، عنوان کرد: خراسان جنوبی، استانی مستعد در زمینه رشته تیراندازی است که با فراهم شدن شرایط در آن،  امکان شکوفایی استعداد‌های مورد نظر فراهم خواهد شد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به اینکه در این رشته ورزشی در مجموع حدود ۱۹۰ مدال توزیع می‌شود، اظهار کرد: در دوره جدید این فدراسیون تاکنون ۲۴ مدال طلا، نقره و برنز توسط ورزشکاران رشته تیراندازی در رقابت‌های مختلف کسب شده است.

او ادامه داد: برای ارتقای تیراندازی کشور با حضور در استان ها، امکان همکاری با شهرداری‌ها و دیگر دستگاه‌ها فراهم شده و انتظار داریم با حمایت استانداری با توجه به مرزی بودن خراسان جنوبی، این کار در این استان هم عملی شود.


بیشتر بخوانید


سردار قربانی تصریح کرد: با هدف توسعه این رشته ورزشی در دو هزار روستای کشور و در هر استان در سه روستا، امکانات مورد نیاز مانند تفنگ، سیبل و ... را فراهم می‌کنیم که تاکنون استقبال خیلی خوبی از اجرای این طرح شده است.

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: بعد از ۵ سال مسابقات جایزه بزرگ، لیگ تیراندازی  و رشته اهداف پروازی را راه اندازی کردیم.

او تأکید کرد:  تیراندازی پرمدال‌ترین و پر هزینه‌ترین رشته ورزشی است.

قناعت استاندار خراسان جنوبی  نیز گفت: استعداد‌های تیراندازی خراسان جنوبی باید با برنامه ریزی‌ها و اقدامات لازم شکوفا شود.

او افزود: استعداد‌های بسیار خوبی در رشته تیراندازی در شهر‌ها و روستا‌های استان وجود دارد که باید زمینه شکوفایی آن‌ها را با همکاری هم فراهم کنیم.

قناعت عنوان کرد: امکان استفاده ورزشکاران تیرانداز از سالن‌های در اختیار دستگاه‌ها با هماهنگی نیرو‌های مسلح و دستگاه‌های اجرایی مهیا شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.