فرماندار شوش:

بی‌آبی روستا‌های شوش به دلیل اختلاف دستگاه‌ها پذیرفتنی نیست

فرماندار شوش گفت: بی‌آبی سه هزار خانوار روستایی این شهرستان به دلیل اختلاف میان دستگاه‌ها پذیرفتنی نیست و باید طی یک ماه ادارات توزیع برق و آبفا در اقدامی مشترک مشکل برق ایستگاه پمپاژ چهار روستای این شهرستان را برطرف کنند.

محسن حویزه گفت: تاسیسات آبرسانی روستا‌های جریه سید راضی، عین، رسن و همچنین جوی مجید احداث شده، ولی اختلاف توزیع برق و آبفای شوش موجب شده است که این تاسیسات مورد بهره برداری قرار نگیرند.

او می‌گوید : اجرای شبکه برق فشار متوسط طرح‌های آبرسانی آب و فاضلاب مورد تاکید است، تاخیر در اجرای طرح‌های آب رسانی به عنوان حیاتی‌ترین زیرساخت خدماتی به ویژه تاخیر در تکمیل طرح‌هایی که دارای پیشرفت فیزیکی بالا هستند و گره آن اختلاف میان دستگاه‌ها است قابل قبول نیست.

فرماندار شوش گفت: برای احداث تاسیسات آبرسانی به چهار روستای جریه سید راضی، عین، رسن و جوی مجید تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال از محل طرح‌های عمرانی هزینه شده و تنها مشکل اختلاف در تامین برق ایستگاه پمپاژ این روستا‌ها است.

این مقام مسئول افزایش تعامل میان دستگاه‌های مختلف برای گره گشایی از مسایل مبتلا به شهرستان و شهروندان را ضروری دانست و ادامه داد: انتظار این است که مدیران دستگاه‌های شهرستان با تشریک مساعی کمک کار یکدیگر در حل مسایل باشند نه اینکه خود مانعی برای اجرای طرح‌های دستگاه‌های دیگر شوند.

حویزه برگزاری نشست‌های مشترک میان دستگاه‌های خدمات رسان را مفید دانست و گفت: فرمانداری شهرستان برای کمک به رفع مسایل دستگاه‌ها برای ارتقای خدمت رسانی به مردم با تمام ظرفیت در میدان حضور دارد

برچسب ها: تامین آب ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.