کاهش بارندگی ۵۸ درصدی در فارس

امسال میانگین بارندگی در فارس نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۸ درصد کاهش یافته است.

مسعود حقیقت مدیرکل هواشناسی فارس اظهار کرد: بر اساس جدول میزان بارندگی در سال زارعی (مهرماه تا اردیبهشت) در ۴۷ ایستگاه، در شهرستان کازرون ۱۱۵ میلی‌متر باران گزارش شده و در صدر قرار دارد.

او ادامه داد: منطقه خشت با ۱۰۶ و ۳ دهم، سپیدان با ۹۸ و ۸ دهم، فیروز آباد با ۹۱، قائمیه با ۷۹ و نیم، فراشبند با ۷۲ و ۳ دهم و نورآباد ممسنی هم با ۷۱ و ۸ دهم میلی‌متر در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

همچنین در سد درود زن ۵۵ و در شیراز هم ۳۲ میلی‌متر باران باریده است.

میانگین میزبان بارندگی در کل استان در سال زارعی جاری تا کنون، ۳۴ و ۸ دهم میلی‌متر گزارش شده این در حالی است که در مدت مشابه پارسال ۸۴ و ۴ دهم میلی‌متر باران باریده بود که نشان از کاهش ۵۸ درصدی است.

برچسب ها: بارش باران ، بارندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۲۸ دی ۱۴۰۲
زمستان درحال سپری، اما از باران خبری نیست و هوا سردی سابق را ندارد با این وضع، تابستان بسیار گرم و کم آب پیش رو خواهیم داشت و خطر قحطی بسیار جدی خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۲ دی ۱۴۰۲
کاهش بارندگی حاصل اتش زدن جنگلها و چاههای نفت و ورود گاز متان به جو در سراسر جهان توسط داعشیان جنایتکار باهدف گرم کردن کره زمین و اخذ باج از کشورهای ثروتمند غربی تحت توافق نامه پاریس و بهانه ورود گسترده مهاجران عمدتا تروریست به کشورهای غربی است. غربیهای نگونبخت متوجه نیستند که چه خطر بسیار بزرگی انها را تهدید میکند و در اینده نزدیک از تمدن افسانه ای انها جز نامی در تاریخ نخواهد ماند. با ذوب یخچالهای قطبی که طی میلیاردها سال تشکیل شده اند،، فاجعه کویری شدن زمین با زمستانهای سرد و کم باران، و تابستانهای بشدت گرم، زندگی بشریت را به جهنم تبدیل خواهد کرد و کم ابی بحران بزرگ خواهد بود.خدا کی از خواب گران بیدار میشود تا دست جنایتکاران داعش و طالبان مجهز به پیشرفته ترین سلاحهای مرگبار جهان را قطع کند قبل از اینکه جهان را ویران کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۱ دی ۱۴۰۲
مهر تا اردیبهشت؟
اردیبهشت که هنوز نیومده.
آخرین اخبار