پیگیر راه اندازی سینما دیجیتال در اندیمشک هستیم

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک گفت: پیگیر رفع مشکلات سینما دیجیتال هستیم و تلاش می‌کنیم تا زمان راه اندازی آن از سینما سیار در شهرستان استفاده کنیم.

حمید بهداروندی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک می‌گوید: مردم اندیمشک لایق بهترین‌ها هستند، مهم‌ترین دغدغه من در بدو ورود به این شهرستان راه اندازی سینما دیجیتال بود تا شهروندان مجبور نباشند برای دیدن یک فیلم سینمایی به شهر‌های مجاور بروند.    

او علت تعطیلی سینما در اندیمشک را شیوع کرونا دانست و گفت: در گذشته شهر‌های مجاور اندیمشک برای دیدن فیلم‌های به روز سینما به این شهرستان می‌آمدند، اما شیوع کرونا و تعطیلی اصناف، منجر به آسیب اقتصادی شدیدی به این عرصه شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک افزود: اکنون مردم خواستار فعال شدن سینما در شهرستان هستند، به همین دلیل با پیگیری‌های انجام شده توانستیم افرادی را جهت راه اندازی مجدد این صنعت ترغیب کنیم.

آقای بهداروندی گفت: دستگاه سینما دیجیتال آماده و در تالار سینما مستقر شده، اما طی استعلام‌هایی که از استان گرفته شده ساختمان سینما خورشید به علت نداشتن پایان کار برای واگذاری به بخش خصوصی که ازشرایط تاسیس سینما است دچار مشکل شده و پیگیررفع آن هستیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک با بیان اینکه در حال رایزنی با مسئول پخش سینما سیار هستیم، ادامه داد:ما سخت پیگیر راه اندازی سینما خورشید در شهرستان هستیم، اما تا زمان حل مشکلات و راه اندازی سینما دیجیتال تلاش می‌کنیم از سینما سیار در شهرستان استفاده کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.