بانوان خادم و پیشکسوت مجالس حسینی در قم تجلیل می‌شوند

نماینده بنیاد دعبل خزاعی قم از تجلیل و تکریم بانوان خادم و پیشکسوت مجالس حسینی به‌مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن خبر داد.

به نقل از روابط عمومی بنیاد دعبل خزاعی قم، غلامرضا فلاح، نماینده بنیاد دعبل خزاعی قم، اظهار کرد:این بنیاد  به‌منظور تکریم و نکوداشت بانوان خادم و پیشکسوت مجالس حسینی رویداد «بانوان بهشت» را در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه در این رویداد بیش از ۱۳۵ نفر از بانوان خادم و پیشکسوت مجالس حسینی در سراسر کشور تجلیل می‌شوند، افزود: در شهر مقدس قم نیز پنج نفر از این بانوان برگزیده، تجلیل می‌شوند که علاوه بر تقدیرنامه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، نشان فاطمه و هدایایی نیز به این بانوان اهدا خواهد شد.

فلاح افزود: بنیاد دعبل خزاعی استان قم در طول سال نیز برنامه بازدید و تکریم از پیر غلامان حسینی را دارد که امسال مقرر شد در راستای تعظیم و تکریم بانوان خادم و پیشکسوت مجالس اهل بیت عصمت و طهارت (ع) که سالیان درازی در خدمت به روضه، مجلس‌داری، تبلیغ و هیئت‌داری نقش داشتند، از آنان در قالب رویداد «بانوان بهشت» تجلیل شود.

نماینده بنیاد دعبل خزاعی استان قم گفت: این برنامه، دوشنبه، ۱۱ دی‌ماه و در آستانه سالروز میلاد باسعادت بهانه خلقت حضرت فاطمه زهرا (س) که به نام روز زن نیز نامگذاری شده، برگزار خواهد شد و هیئتی از نمایندگی بنیاد دعبل خزاعی در استان، اداره‌کل تبلیغات اسلامی و مسئولان فرهنگی استان با حضور در منازل این بانوان از تلاش‌ها و خدمات آنان قدردانی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار