گزینش آموزش و پرورش جزء برترین های استان کرمان

امام جمعه کرمان گفت: گزینش یک اصل قرآنی و رسالتی سخت و مهم در حوزه آموزش و پرورش است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در دیدار اعضای هسته گزینش آموزش و پرورش استان کرمان با وی، از گزینش به عنوان یک اصل مهم و قرآنی نام برد و افزود: آیات متعدد قرآنی به اصل گزینش اشاره کرده و تمامی انبیا مورد گزینش قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه با توجه به رسالت آموزش و پرورش که تربیت انسان را برعهده دارد امر گزینش بسیار سخت و خطیر است بیان کرد: خوشبختانه آموزش و پرورش در استان کرمان در این زمینه بسیار موفق عمل کرده  است.

امام جمعه با تقدیر از عملکرد اعضای هسته هئیت گزینش آموزش و پرورش استان گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده آموزش و پرورش در زمینه گزینش بسیار دقیق عمل کرده است و جز دستگاه‌های برتر استان است.

امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه جذب معلمان باید از کانال دانشگاه فرهنگیان (تربیت معلم) باشد گفت: در دانشگاه فرهنگیان هم عملکرد دانشجو معلم رصد شود و در صورت وجود مشکل باید جهت اصلاح به دانشجو تذکر داده شود.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی بیان کرد: کار در گزینش باید دقیق و با ظرافت خاصی انجام شود، زیرا به دلیل مهم بودن رسالت در این حوزه ایرادات کوچک هم بزرگ جلوه می‌کنند.

برچسب ها: گزینش ، دستگاهها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار