تشییع و تدفین شهید گمنام در پالایشگاه گاز بیدبلند بهبهان

پیکر مطهر یک شهید گمنام با حضور اقشار مختلف مردمی و مسئولان استانی و شهرستانی در شرکت پالایش گاز بیدبلند فاز یک بهبهان تشییع و به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس که در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده است با حضور مردم ولایت مدار شهرستان‌های بهبهان، امیدیه، آغاجاری و مسئولان استانی و شهرستانی در شرکت پالایش گاز بیدبلند برگزار گردید.

سردار عبدالرضا حاجتی مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان خوزستان با بیان اینکه شهدا فرشتگان خداوند بر روی زمین هستند، گفت: حضور پیکر پاک شهدا در شهر‌ها و بخش‌های مختلف باعث ایجاد فضای معنوی و عرفانی میشود و شهدا امام زادگان عشق هستند.

او می‌گوید : به برکت خون شهدا انقلاب و کشور ما استوارتر خواهد شد و مردم ما به واسطه وجود همین شهیدان پای آرمان‌های نظام انقلاب اسلامی ایستاده اند.

 حجت الاسلام حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت :حضور باشکوه مردم در این مراسم باعث ایجاد وحدت و همدلی میباشد و اقتدار امروز کشور عزیزمان مدیون خون همین جوانانی است که با دست خالی و در شرایط دشوار از هیچ ایثار و فداکاری برای دفاع از مرز و بوم خود دریغ نکردند.

به گفته او وظیفه ما در قبال این از خود گذشتگی‌ها، ادامه راه شهیدان، حفظ نظام جمهوری اسلامی، خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان میباشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.