برگزاری همایش شکوه مادری در رشت + تصاویر

همایش «شکوه مادری» در آستانه روز زن و مادر با تجلیل از ۵۰ مادر نمونه دارای ۴ و ۵ فرزند در رشت برگزار شد.

همایش «شکوه مادری» در آستانه فرا رسیدن ولادت با سعادت مادر خوبی‌های عالم حضرت زهرا (س) و روز مادر و بزرگداشت مقام زن، امروز با حضور خانواده‌های گیلانی دارای ۴ فرزند و بیشتر در سالن معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان در این مراسم ضمن گرامیداشت روز زن و مادر و تبریک فرا رسیدن ولادت پرخیر و برکت حضرت زهرا (س) و با اشاره به حمایت از خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا و شناسایی آنها در استان برای دریافت زمین گفت: این خانواده‌ها بابت دریافت زمین نگران نباشند اهدای زمین بخشی از این خانواده‌ها انجام شده و بقیه در نوبت دریافت هستند.

او افزود: حمایت از خانواده‌های سه فرزند و بیشتر از برنامه‌های جدی در بخش جوانی جمعیت و مورد تأکید رئیس جمهور است، از این‌ رو دستگاه‌ها باید به وظایف خود در این حوزه عمل کنند.

برگزاری همایش شکوه مادری در رشت + تصاویر

استاندار با اشاره به مسئله تهدید جمعیتی در گیلان تصریح کرد: در موضوع خانواده و تحکیم این نهاد مقدس، جوانی و جمعیت مولد و رشد فرزندآوری همه باید همکاری کنند.

برگزاری همایش شکوه مادری در رشت + تصاویر

عباسی با تشریح نقش و جایگاه زنان در خانواده و جامعه گفت: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی نقش زن و مادر در خانواده در جایگاه همسری و مادری و نیز در نقش اجتماعی آنان در جامعه برای ما حائز اهمیت است.

برگزاری همایش شکوه مادری در رشت + تصاویرزهرا یعقوب نژاد، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری و دبیر ستاد خانواده و جمعیت گیلان نیز با بیان اینکه این استان دارای ۳۱۷ مادر دارای ۴ فرزند و بیشتر است، گفت: در این همایش از ۵۰ مادر دارای ۴ فرزند و بیشتر استان که زیر ۴۰ سال سن دارند، به میمنت ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) و به نمایندگی از سایر مادران گیلانی تجلیل به عمل آمده است.

برگزاری همایش شکوه مادری در رشت + تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.