مسمومیت اسرای فلسطینی زندان «عوفر»

کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد که تعداد زیادی از این اسرا در زندان «عوفر» به دلیل اقدام رژیم صهیونیستی در سرو غذای فاسد برای آنها، مسموم شده‌اند.

کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین مشاهده مواردی از مسمومیت در بین تعداد زیادی از اسرای فلسطینی موجود در زندان «عوفر» به دلیل سرو غذای فاسد برای آن‌ها را تأیید کرد.

طبق گزارش المیادین، وکیل این کمیته گفت: پس از تلاش‌های بسیار زیاد برای بازدید از زندان «عوفر» در تاریخ ۲۸/۱۲/۱۳۹۲، مشاهده شد که تعداد زیادی از اسرا، احساس درد شدید در ناحیه شکم داشته و بلافاصله پس از خوردن غذای دچار مسمومیت، اسهال و استفراغ می‌شوند.

این مقام فلسطینی افزود: از آغاز جنگ غزه، اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی عمداً شنیع‌ترین مجازات‌ها را علیه اسرای فلسطینی اعمال می‌کند.

پیش از این کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین گزارش داده بود که اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی در صحرای نقب نیز بر سختی زندگی افزوده و زندگی اسرا را به جهنمی غیرقابل تحمل تبدیل کرده است.

این کمیته در گزارش خود گفته است که اداره زندان‌های رژیم اشغالگر برق و آب مورد استفاده برای اسرا را تقریبا در تمام روز قطع می‌کند و وعده غذایی آن‌ها را به دو وعده کاهش داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار