۲ برابر شدن سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی مناطق آزاد در دولت سیزدهم

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی کشور گفت: پروژه‌های عمرانی در مناطق آزاد کشور در دو سال گذشته از دولت سیزدهم نسبت به گذشته با سرعت دو برابر در حال اجراست.

حجت الله عبدالملکی دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی کشور در آیین آغاز به کار پروژه عمرانی روسازی جاده محور ساحل جنوبی به نخل گل در جزیره قشم گفت: ۷۰ درصد بودجه مصوب مناطق آزاد کشور به توسعه زیرساخت ها، ایجاد بستر مناسب برای فعالیت‌های اقتصادی و رفاه مردم ساکن در این مناطق و گردشگران اختصاص پیدا می‌کند.

او با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی در مناطق آزاد کشور در دو سال گذشته از دولت مردمی آیت الله رییسی نسبت به گذشته با سرعت دو برابر در حال اجراست، افزود: برنامه‌های خوبی در زمینه ایجاد رونق اقتصادی و تسهیل تجارت در مناطق آزاد کشور پیش بینی شده که با انجام آن‌ها شاهد پیشرفت و توسعه این مناطق خواهیم بود.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی کشور گفت: ایجاد عمران و آبادانی در مناطق آزاد یکی از ماموریت‌های اصلی سازمان‌های مناطق آزاد کشور براساس قوانین است که مستلزم انجام اقدامات زیرساختی است که اشتغالزایی و رفاه مردم را به همراه خواهد داشت.

عبدالملکی افزود: طی ماه‌های گذشته، اتفاقات خوبی در زمینه انجام پروژه‌ها و توسعه این جزیره رقم خورده و ایجاد پروژه‌های زیرساختی و تاثیر آن‌ها در آینده بیشتر خود را نشان خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.