مولوی عبدالکبیر:

افغانستان خانه مشترک تمام افغان ها است

معاون سیاسی ریاست الوزراء طالبان با گروهی از مردم ولایات ننگرهار و پنجشیر دیدار کرد.

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرائ طالبان با گروهی از بزرگان قومی، علما و جوانان ولایات ننگرهار و پنجشیر در قصر سپیدار دیدار کرد. 

در این دیدار بزرگان قومی، علما و جوانان این ولایات دستآوردهای حکومت را مورد تقدیر قرار داده و با حمایت از حکومت که آن را مسئولیت دینی و ملی تمام افغان ها دانسته، گفتند بخاطر ثبات و دوام نظام اسلامی آماده هرگونه همکاری می باشند.

در این دیدار، معاون سیاسی ریاست الوزرای طالبان اظهار کرد: افغانستان خانه مشترک تمام افغان‌هاست و طالبان تمام اقوام را بدون تبعیض قومی، زبانی یا سیاسی به دیده قدر و احترام می‌نگرد.

وی همچنین اضافه کرد: الحمدلله امروز در کشورمان نظام اسلامی حاکم است و امنیت در سراسر کشور تضمین شده و طرح‌های عمرانی در سراسر کشور در دستور کار قرار گرفته است.

در پایان معاون سیاسی ریاست الوزرای طالبان بیان کرد: امروز، زمان آن فرا رسیده که همه افغان‌ها به‌منظور آبادی کشور و تقویت نظام اسلامی، نقش خود را ایفا نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۰ دی ۱۴۰۲
خوب. ماهم خوشحال هستیم افغانستان جور شود آباد شود پیشرفت داشته باشد حاکمان افغانستان هم مسولیت دارد ۲۴ هزار نیروی های امنیتی دفاعی پیشین هم کنون در داخل خارج به وضعیت بدی قرار دارد..درست است یک وقت با شما می‌جنگند البته اون از شوق نا آمده بود برای یک لقمه نان بتواند برای فامیل خود نفقه پیدا کند..امیدوارم یک راه حل برای اون ها جستجو کنید..تشکر