فرماندار ویژه مهاباد:

۹ دی روز جدایی صف حق و باطل بود

فرماندار ویژه مهاباد گفت: ۹ دی روز جدایی صف حق و باطل بود که با حضور با بصیرت مردم در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ماندگار شد.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در آیین بزرگداشت هفته بصیرت که در مسجد جامع مهاباد برگزار شد، گفت: روز‌های بسیار مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی با حضور با بصیرت مردم در صحنه بوجود آمده که نهم دی‌ماه یکی از آن‌ها است.

وی اضافه کرد: در این روز تاریخی برای چندمین بار دشمنان با حضور مردم در صحنه و رسوا شدن فتنه خود مایوس شدند.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه ملت ما همواره در بزنگاه‌های تاریخی در صحنه حضور دارند، افزود: دشمنان که از حضور و مشارکت بیش از ۸۵ درصد در انتخابات ریاست جمهوری که نشان از اقتدار و مردم سالاری داشت، عصبانی بودند، فتنه تقلب در انتخابات را مطرح و به آن دامن زدند.

عباسی امکان هرگونه تقلب در ساز و کار انتخابات نظام جمهوری اسلامی را منتفی و غیر قابل دانست و گفت: ملت با بصیرت بصورت خودجوش این فتنه را خاموش و آن را رسوا کردند.

وی با بیان اینکه فتنه‌ها در تمام دهه‌ها بوده و در آینده نیز خواهد بود، اضافه کرد: دشمنان این نظام با اقتدار، ارزش‌های دینی، اجرای عدالت و ولایت فقیه دشمنی دارند و مردم باید هوشیارانه در مقابل آن‌ها ایستادگی کنند.

عباسی با اشاره به درپیش بودن انتخابات در سال جاری گفت: مشارکت در انتخابات به عنوان یک مسئولیت اجتماعی و همچنین سهیم شدن در سرنوشت کشور یک وظیفه شرعی و قانونی است.

وی ضمن تسلیت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: شهید سلیمانی قهرمان ملی بود که از مکتب امام راحل پرورش یافته و در راستای حفظ جان انسان‌ها خود در معرض خطر و مرگ قرار داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.