برگزاری اختتامیه نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در مجتمع فرهنگی ملاصدرا

افراسیابی گفت: به دلیل همزمانی اختتامیه نمایشگاه رصتا با سالگرد شهادت سردار سلیمانی مکان اختتامیه نمایشگاه رصتا تغيير کرد.

فردا دربِ مصلی امام خمینی (ره) به روی بازدیدکنندگان، علاقه‌مندان، صاحبان پلتفرم‌ها و اهالی رسانه باز می‌شود. دومین دوره نمایشگاه رصتا محفلی برای دورهمی پلتفرم‌های دارای مجوز ساترا، شرکت‌های این حوزه و واحد‌های مرتبط سازمان صداوسیماست، تا در این نمایشگاه ۴ روزه آثار یکساله خود را به نمایش بگذارند و با فعالین صنعت و مخاطبان تعامل داشته باشند. تاکنون ۱۵۱ رسانه دارای مجوز از ساترا برای شرکت در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند و افتتاحیه نمایشگاه ۱۰ صبح روز یکشنبه با حضور پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما خواهد بود.

 محمد‌صادق افراسیابی، معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) در استودیوی شبکه خبر با اعلام این خبر که اختتامیه نمایشگاه رصتا در روز ۱۳ دی به مجتمع فرهنگی ملاصدرا در سازمان صداوسیما منتقل شد، گفت: به دلیل همزمانی شهادت حاج قاسم سلیمانی با اختتامیه نمایشگاه رصتا شرکت‌کنندگان می‌توانند در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از نمایشگاه بازدید کنند.

افراسیابی به حضور رسانه‌های آموزشی، رسانه‌های کاربر محور، شبکه نمایش خانگی، رسانه‌های صداپایه همچون ایران‌صدا و ... اشاره کرد و گفت: بجز فیلیمو پلتفرم‌های فیلم‌نت، تماشاخونه، روبیکا، نماوا، سایر سکو‌های تخصصی حوزه کودک و نوجوان و پلتفرم‌های حوزه آثار دینی و مذهبی در نمایشگاه حضور دارند.

معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا با بیان اینکه در کنار برگزاری نمایشگاه رصتا جشنواره هم برای ارزیابی آثار پلتفرم‌ها درنظر گرفته شده، افزود: جشنواره رصتا در سه حوزه محتوایی، خدمات و کنترل والدین به ارزیابی آثار و خدمات ارائه شده به کاربران می‌پردازد. در حوزه محتوایی مبنای ساترا سلامت محتواست. در حوزه خدمات مبنا آن پلتفرمی است که بیشترین خدمت را به مردم بدهد. در حوزه کنترل والدین هم امکاناتی که به والدین برای نظارت بر فعالیت کودک و نوجوان در فضای مجازی داده شده ارزیابی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار