بصیرت رمز موفقیت ملت ایران در مقابله با فتنه ۸۸

در فتنه سال ۸۸، مردم بصیر و انقلابی اصفهان یک روز زودتر از سراسر ایران، حمایت خود از نظام و بیعت با رهبری را اعلام کردند.

 مسوول نمایندگی، ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجتماع مردمی گرامیداشت یوم الله نهم دی در میدان انقلاب اصفهان، ملت ایران را بصیر و ولایتمدار خواند و گفت: بصیرت ملت ایران موجب شد تا اجنبی و فتنه گران نتوانند به اهداف خود در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی دست پیدا کنند.

حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی افزود: در فتنه سال ۸۸ ملت ولایت مدار با پیروی از رهبر معظم انقلاب توانست، با حضور میدانی و دفاع از نظام نقشه‌های شوم دشمنان را در حوزه‌های فرهنگ، اقتصاد، دین و جمهوری نقش برآب کند.

او ادامه داد: در انتخابات سال ۸۸، ۸۵ درصد واجدان شرایط رأی دادند و رئیس جمهور منتخب،۲۴ میلیون رأی آورد، ولی دست نشانده‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و منافقان، جوانان را فریب دادند و قصد داشتند ایران را زیر سلطه استکبار جهانی برود.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اگر چه یک ایران آن هم به صورت خودجوش در برابر این فتنه، در نهم دی به پاخاست، اما همه مردم اصفهان در هشتم دی، به خیابان‌ها آمدند تا در میدان ولایت‌مداری و حق طلبی و همچنین مبارزه با نفاق و عداوت، عقب نمانند.

او افزود: انقلاب اسلامی تشکیل شد تا به انسان حیات دهد، عدالت، صلح، پیشرفت، آزادی و استقلال را در جهان مطرح کند و استمرار ما در این مسیر، در همت مراحل زندگی تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) است.

حجت الاسلام تویسرکانی همچنین به بصیرت مردم اصفهان اشاره کرد و گفت: صد‌ها سال است که شهر اصفهان مظهر بصیر بوده و هست.

اجتماع مردمی گرامیداشت یوم الله نهم دی، ویژه برنامه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین امروز نهم دی همزمان با سراسر کشور در اصفهان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار