مشاور رییس جمهور:

نبود بصیرت مردم را گرفتار فتنه می‌کند

مشاور رییس جمهور در امور حوزه و روحانیت گفت: اگر بصیرت نباشد مردم در گرداب فتنه گرفتار می‌شوند، چنانکه در زمان امام حسن مجتبی(ع) چون بصیرت نبود و اوضاع به درستی تبیین نشده بود، عده ای صلح را بدان حضرت تحمیل کردند و امام علی(ع) را در جنگ صفین تا مرز شهادت بردند.

حجت الاسلام سیدرضا تقوی روز شنبه در اجتماع مردمی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در حرم مطهر رضوی گفت: رمز و راز جوشش و رویش یک انقلاب همین است که ابعاد مختلف تحولات را با مناسبت هایی که فرا می‌رسد بیان کنیم.

وی ادامه داد: دشمن از روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی، انواع فتنه و توطئه را شامل جنگ، ترور، تحریم و نفوذ ایجاد کرده است.

مشاور رییس جمهور در امور حوزه و روحانیت گفت: یکی از خسارتهای فتنه ۸۸، خیانت به آرای مردم بود، سیاستهای همبستگی با فلسطین را زیر سوال بردند و و بجه ای شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و شعار مرگ بر آمریکا" شعارهای دیگری را سر دادند و دشمن از درون نظام سربازگیری کرده بود.

وی با بیان اینکه فتنه یک حرکت خسارت بار است، افزود: مردم در سال ۸۸ با حضور خود کار را تمام کردند و دشمن بداند امروز نیز همانان ایستاده‌اند.

حجت الاسلام تقوی ادامه داد: دعوا بر سر ایران قوی است، هر چه قدرت ما بیشتر باشد دشمنی‌ها بیشتر می‌شود. دشمن دست از سر ما بر نداشته است و اگر غافل شویم دسیسه ها ما را بیدار می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کشتار مردم فلسطین گفت: مقاومت ۸۰ روز اخیر مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی، از اسلام، قرآن و دین به دست آمده است. وقتی راه و هدف درست و متعالی باشد مشکلات انسان را خسته نخواهد کرد.

حجت الاسلام تقوی افزود: این روحیه، طرح مستکبران را به هم می‌ریزد، فلسطینی‌ها را با هیچ سلاحی نمی‌توان نابود کرد و شکوهمندانه به‌ پیش می‌روند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۹ دی ۱۴۰۲
مردم ما بصیرت بالایی دارند این کم کاریها از طرف دولتهاست