روز میثاق امت با ولایت، فرصتی برای جهاد تبیین

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور روز میثاق امت با ولایت را فرصتی برای جهاد تبیین دانست و بر آن تأکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور در مراسم حماسه ماندگار ۹دی، اجتماع مردمی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که در میدان عاشورا برگزار شد، گفت:  افتخار می‌کنیم به ایران اسلامی که با عنایات حضرت بقیه الله اداره می‌شود و تحت رهبری نائب امام زمان (عج) امام مسلمین در حال انجام وظیفه ایم و در این مملکت با آسایش و آرامشی که مدیون شهدا هستیم در حال گذران عمریم.

وی افزود: ایام الله ۹ دی از جمله ایام الله‌های انقلاب است که  مردم با آرمان‌های امام و با مقام معظم رهبری عهد و پیمان مجدد می بندند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی با بیان اینکه "اگر فتنه ۸۸ را مقداری بررسی کنیم، می‌بینیم که عاملان فتنه چه کسانی بودند؟ و بنا داشتند چه اتفاقی را رقم بزنند"، عنوان کرد: بنا داشتند آب را گل آلود کنند و از آب گل آلود ماهی بگیرند و بنا داشتند کلمات باطل را در چهره زیبا بیان کنند و به مردم تحویل دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج کشور تاکید کرد: عاملان فتنه ۸۸ می‌خواستند ملت را از نظام و امامت جدا کنند، چون می‌دانستند اگر ملت، در کنار امامت باشد و امامت، امت پشت سرش باشد هیچ زمانی واقعه کربلا اتفاق نمی‌افتد.

حجت‌الاسلام رضایی با افزودن این مطلب که دولت اصلاحات هم با طرح‌های مختلف دنبال جدا کردن امت از امامت بود؛ فتنه ۸۸ را از ابعاد مختلف بازخوانی و تصریح کرد: این فتنه نشان داد هر نیرویی که در انقلاب اثرگذار است، همان نیرو می‌تواند علیه انقلاب پیشتازی کند.

وی افزود: امروز هم دشمن بنا دارد با روحانیت و عمامه به سر‌ها مقابل نظام بایستد که در آن زمان فتنه ۷۸ را هم مجمع روحانیت مبارز شروع کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج کشور، عنایت امام زمان، رهبری امام مسلمین و وجود مردم فهیم، با بصیرت، مومن و ایثارگر را مانع از موفقیت دشمنان نظام دانست.

وی با اشاره به اینکه در فتنه ۸۸ بعضی داخلی‌ها، مهره آمریکا و بعضی خواص از انقلاب جدا شدند؛ روز میثاق امت با ولایت را فرصتی برای جهاد تبیین دانست و اظهار کرد: فتنه‌گران سه نشانه مشهوریت، محبوبیت و غرور و از خودراضی بودن را دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی در همین بخش از سخنانش تصریح کرد: کسی که مشهور و محبوب باشد، اما مطیع امام خود، حاج قاسم ، آیت‌الله رئیسی، شهید باهنر و... می‌شود.

وی با نام بردن از کسانی که نامه بدون سلام به امام خامنه‌ای نوشتند؛ گفت: این کار‌ها جزا و کیفر دارد و همین‌ها بودند که سه ماه قبل از انتخابات ۸۸ بذر ناامیدی پاشیدند و پیشنهاد تشکیل کمیته صیانت از آراء را دادند؛ زیرا مردم را برای کودتای مخملی آماده می‌کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی با اشاره به بالاترین میزان مشارکت مردم در انتخابات دوران انقلاب در سال ۸۸ گفت: این درحالیست که پیاده‌نظام‌های انقلاب کاری کردند که بدترین تحریم‌ها علیه ما استفاده شد.

وی با بیان اینکه این تجمع برای حمایت از غزه هم هست و ما امروز غصه‌دار غزه هستیم که شب و روز آن را می‌کوبند؛ گفت: اگر غزه با عزت بیرون بیاید، آبرویی برای آمریکا و اسرائیل و... باقی نمی‌ماند.

  

برچسب ها: فتنه 88 ، روز بصیرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار