۹ دی تجلی استیصال دشمن در برابر اراده آهنین ملت ایران است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: روز نهم دی تجلی واقعی استیصال دشمن در برابر اراده آهنین و همت والای ملت ایران در شکست استکبار است.

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده گفت: یوم‌الله ۹ دی اثبات استکبارستیزی و ولایتمداری نسل سوم انقلاب در تاریخ ایران اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با گرامیداشت ۹ دی روز «بصیرت و ولایت»، این روز را تجلی میثاق امت با ولایت، دشمن‌شناسی و پرده‌گشایی از چهره فتنه‌گران و نفاق عنوان کرد.

به گفته او، حماسه ۹ دی یوم‌الله نسل سوم انقلاب و خروش و جوشش ملت حسینی و ولایی ایران در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان بود که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری یکی از موارد جلب رحمت الهی بود که مردم به یاد حضرت سیدالشهدا (ع) به صحنه آمدند و بساط فتنه‌گران را برچیدند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده با یادآوری اینکه ملت ایران در پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری به هیچکس اجازه توطئه و خدشه وارد کردن به آرمان‌ها را نمی‌دهد، گفت: در ۹ دی تمام گردن‌کشان داخلی و خارجی شکست سختی را خوردند و برای همیشه به این حقیقت پی بردند که در برابر اراده ملت نمی‌توانند حرکتی داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: در ۹ دی انسجام ملت ایران قدرتی سیل‌آسا را به وجود آورد و با روحیه‌ای که ملت ایران از این خروش و حرکت سیل‌آسا به دست آوردند، سبب شد تا حربه دشمنان خنثی شود.

او ۹ دی را تجلی واقعی از استیصال دشمن در برابر اراده آهنین این ملت توصیف کرد و گفت: انسجام داخلی در سایه قدرت‌نمایی ملت در این روز متجلی شد و بار دیگر انقلاب روحیه‌ای مضاعف و نشاطی افزون‌تر پیدا کرد تا در ادامه مسیر بتواند حربه دشمن را خنثی کند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده پیام ۹ دی را دشمن‌شناسی و ولایتمداری عنوان کرد و افزود: توجه به ولایت، راه نجات امت اسلامی است که مردم را به سر منزل مقصود می‌رساند بنابراین بهترین راه برای اعتلای بیش از پیش پرچم ایران اسلامی تداوم راه شهدا، رهبری و حفظ وحدت اسلامی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار