برگزاری چهاردهمین سالگرد حماسه بزرگ ۹ دی در کرمانشاه

رییس سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به بصیرت و آگاهی بالای مردم ایران گفت : این آگاهی و بصیرت و به میدان آمدن مردم فتنه سال ۱۳۸۸ را خاموش کرد.

حجت الاسلام مهدی عبدی رییس سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در مراسم چهاردهمین سالگرد حماسه بزرگ ۹ دی که امروز (۹ دی) در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد، از این حماسه به عنوان یکی از تاریخی‌ترین و بزرگترین حماسه‌های مردم ایران یاد کرد و گفت : این حماسه عظیم موجب برچیده شدن فتنه بزرگ سال ۱۳۸۸ شد.

وی افزود: در این روز میلیون‌ها نفر در سراسر کشور به خیابان آمدند تا خشم خود را نسبت به فتنه گران و حمایت خود را از انقلاب و ولایت فقیه نشان دهند و همین حضور و همین حماسه فتنه سال ۱۳۸۸ را خاموش کرد.

وی تصریح کرد: مردم کرمانشاه هم روز قبل از ۹ دی، یعنی هشتم دی‌ماه همان سال به خیابان‌ها ریخته و خشم خود را نسبت به فتنه گران اعلام کردند و نقش مهمی در خاموش کردن فتنه در استان داشتند.

عبدی به حدیثی از پیامبر اعظم (ص) اشاره و تصریح کرد: ایشان در حدیثی فرمودند که سریعترین گناهی که گریبان انسان را می‌گیرد کفران نعمت است و هرکس کفران نعمت کند باید منتظر عذاب شدید خداوند باشد و هرکس شکرگذار نعمت‌ها باشد بر نعمت‌های او افزوده خواهد شد.

وی افزود: در عصر حاضر یکی از بزرگترین نعمت‌هایی که به ما مردم ایران داده شده نعمت امام عادل است و اینکه در کشوری هستیم که حاکم جامعه امام عادل و فقیه عالم است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: باید شاکر این باشیم که در حکومت اسلامی که خون پاک هزاران شهید پای آن ریخته شده زندگی می‌کنیم و در شرایطی هستیم که امام عادل بر جامعه حکومت می‌کند.

عبدی تاکید کرد: اگر قدردان این نعمت نباشیم قطعا گرفتار می‌شویم و به جای امام عادل باید منتظر داعش، اسراییل کودک کش یا آمریکای جنایتکار باشیم. البته مردم ایران در حماسه ۹ دی ثابت کردند که قدردان این نعمت و حامی ولایت فقیه هستند.

وی افزود: همین شکرگذاری نعمت حکومت اسلامی و ولایت فقیه موجب می‌شود به یاری خداوند در آینده‌ای نزدیک این پرچم به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) برسد.

وی تاکید کرد: امام علی (ع) فرمودند هرکس در وقت یاری خواستن، ولی و امامش او را یاری نکند، در زیر لگد دشمن متنبه و آگاه خواهد شد و مردم ایران در حماسه ۹ دی نشان دادند که هم آگاهند و هم اهل بصیرت هستند و به موقع به فرمان امام خود لبیک گفتند.

عبدی گفت: امروز جمع شده‌ایم تا این حماسه بزرگ را گرامی دانسته و سالروز این حماسه تاریخی را برای همیشه گرامی بداریم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار