عضویت داوطلبان در هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح فراخوان عضویت در حوزه داوطلبان هلال احمر استان به مناسبت هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی آغاز شد.پ

کاظم فلاحی دوست مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت:علاقه مندان می‌توانند در تمامی شعب شهر‌های کهگیلویه وبویراحمد یا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی به نشانی اینترنتی (helaleman.rcs.ir) نام نویسی کنند.

وی با اشاره به انجام تبلیغات محیطی و میدانی در خصوص معرفی اهداف و برنامه‌های این نهاد در سراسر استان، تاکید کرد: کانون‌های جوانان هلال احمر بستر مناسبی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، امدادی، بشردوستانه و تحقیقات علمی همسو با اهداف جمعیت هلال احمر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری اینکه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، جوان محور، اصول مدار و دارای تعامل سازنده است عنوان کرد که ترویج روحیه بشردوستی، ایثار، تعاون، سازگاری اجتماعی و مسئولیت پذیری از محور‌های مهم حوزه داوطلبان هلال احمر استان است.

فلاحی دوست ابراز کرد: سال ۱۴۰۰، ۴۶۱ و پارسال ۱۱هزار و ۷۸۸ نفر از جوانان استان برای شرکت در فعالیت‌های بشردوستانه نام نویسی کردند.

وی خاطرنشان کرد:اعزام ۴۱ کاروان سلامت به مناطق روستایی، اجرای طرح ملی دادرس در ۹۰ مدرسه و اجرای برنامه‌های آموزشی برای ۶ هزار و ۳۰۰ دانش آموز، اجرای برنامه‌های آموزش پیشگیری از اعتیاد با شرکت یکهزار نفر، توزیع یکهزار و ۳۳۰ بسته معیشتی در قالب طرح رحمت از خدمات حوزه داوطلبان استان در سال اخیر بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.