حماسه ۹ دی موجب بلوغ فکری و شخصی نظام اسلامی شد

استاندار تهران گفت: ۹ دی روز بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) است.

 علیرضا فخاری استاندار تهران در گردهمایی عوامل انتخابات شهر تهران گفت: سلام و صلوات خداوند بر ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی که با الهام از هدایت الهی و بصیرت انقلابی پیچیده ترین فتنه دوران را علیه نظام اسلامی و مردمی ایران در هم شکستند و یکی از زیباترین روزهای تاریخ کشور عزیزمان را با حماسه ای خود جوش آفریدند، که در خاطره ها ماندگار بوده و تاریخ آن را فراموش نخواهد کرد.

او بیان کرد: ۹ دی روز خروش پرشور مردم ایران و نمایان ساختن خشم ملت از اهانت ها و هتک حرمت عده ای معاند و یا فریب خورده وابسته به بیگانگان نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

استاندار تهران بیان کرد: ۹ دی روز بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) است که نشان دادند در سخت ترین روزها به یاد کلام بنیانگذار جمهوری اسلامی که فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد به خوبی و در عمل به آن معتقد و پایبند هستند.

او در ادامه گفت: روز بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی می باشد و اینجانب ضمن تبریک این روز بزرگ از ملت ایران بویژه مردم همیشه در صحنه استان تهران می‌خواهیم با حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و خون شهدای گرانقدر، پشتیبان راسخی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.