تحویل واحد‌های پروژه ۵۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن طی ۱۲ماه

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه گفت : واحد‌های پروژه ۵۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن کرمانشاه ۱۲ماهه به نازک کاری می‌رسد و تحویل متقاضیان می‌شود.

رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه در بازدید از پروژه ۵۴۰۰ واحدی بنیاد مستضعفان در نهضت ملی مسکن که با حضور جمعی از اعضای کارگروه مسکن مجمع مطالبه‌گران انجام شد، گفت : از بازدید این پروژه به همراه گروه‌های مردمی بسیار خرسندیم و وعده نظارت مردمی و شفافیت در نهضت ملی مسکن را در گام اول به اجرا درآوردیم.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته و با توافق مالکین، در ۱۲ ماه آینده قادر خواهیم بود واحد‌های این مجتمع را پیش از اتمام نمای ساختمانی و پس از طی مراحل سفت کاری تحویل مالکان دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه تصریح کرد: سعی شده در اجرای این پروژه بیشتر از منابع بانکی استفاده شود و تا پایان این مرحله مالکان فقط ۲ واریزی دیگر خواهند داشت.

وی ادامه داد: با توجه به اقدامات انجام گرفته این نوید را می‌دهیم که پروژه ۵۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در کرمانشاه تبدیل به یکی از بهترین، مناسب‌ترین و مستحکم‌ترین مجتمع‌های استان کرمانشاه خواهد شد.

الماسی یادآور شد: از انتهای این مجتمع تا محدوده پردیس و آزادگان جاده کشیده خواهد شد و کلیه زمین‌های این محدوده به طرح نهضت ملی مسکن افزوده خواهند شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.