با حضور و سخنرانی دکتر علم‌الهدی؛

همایش «زنان تاثیرگذار جبهه مقاومت» در لبنان برگزار شد

همایش «زنان تاثیرگذار جبهه مقاومت» با حضور بانوان فعال و تاثیرگذار جبهه مقاومت برگزار شد.

از بیروت، همایش "زنان تاثیرگذار جبهه مقاومت" با حضور بانوان فعال جبهه مقاومت صبح امروز جمعه ۸ دی ماه در بیروت برگزار شد و مهمان ویژه این مراسم جمیله علم‌الهدی، عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیس‌جمهور کشورمان بود.

در این همایش علاوه بر دکتر علم‌الهدی، فیرا یامن، مدیر روابط عمومی حزب مردة، عنایه عزالدین، نماینده مجلس و عضو جنبش امل، ریما حبیب، مسئول امور بانوان جنبش جهاد اسلامی فلسطین، ریما فخری، عضو مجلس سیاسی حزب‌الله و چند شخصیت دیگر از گروه‌های مقاومت اسلامی سخنرانی کردند.

دکتر علم‌الهدی در سخنانی ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و ولادت حضرت مسیح و با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، اظهار داشت: حدود ۷۵ سال فلسطین مورد تهاجم قرار گرفته و درست ۶۰ سال است که انقلاب اسلامی در ایران شروع شده است. به نظر می‌رسد انقلاب اسلامی ایران چند مرحله دارد که شامل انقلاب تربیتی، مبارزه با رژیم استبدادی پهلوی، انقلاب فرهنگی و جهاد تبیین می‌شود.

وی اضافه کرد: اولین اقدام امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مسئله حجاب بود؛ چرا که حجاب برای ایشان چهره و پرچم یک انقلاب اسلامی و رمزی برای مقاومت در برابر تمدن الحادی محسوب می‌شود.

استاد دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده است، ادامه داد: اهتمام ورزیدن به موضوع رسانه، فضای مجازی و... از موضوعاتی است که می‌توان با استفاده از آن اصول و مبانی انقلاب و مقاومت اسلامی را بازتاب داد و تبیین کرد.

همایش «زنان تاثیرگذار جبهه مقاومت» در لبنان

وی ابراز داشت: جامعه ایران، زن ایرانی و رهبر انقلاب اسلامی به خوبی در جهان شناخته شده نیستند و تحت تحریم رسانه‌ای دشمنان و زورگویان قرار دارند و دلیل آن هم بیان حقیقت است.

دکتر علم‌الهدی ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، اظهار کرد: مقاومت فلسطین برای تحقق حقیقت و ابطال باطل ایستادگی می‌کند، ولی امپراتوری رسانه‌ای آمریکا اجازه شنیده شدن صدای مردم فلسطین را نمی‌دهد. مردم جهان این صدا را خیلی کم می‌شنوند. در این شرایط مسئولیت همگی ما این است تا جهاد تبیین را پیگیری کنیم.

در این همایش علم‌الهدی با اهدای لوح به خانم هدی حجازی، مادر ۳ دختر شهید که حدود یکماه قبل طی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، به وی ادای احترام کرد.

دکتر جمیله علم‌الهدی، عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیس‌جمهور کشورمان به همراه جمعی از روسا و اساتید دانشگاه‌های تهران، علامه طباطبایی، الزهرا (س)، امام صادق (ع) و شهید بهشتی با دعوت رسمی مقامات لبنانی جهت حضور و سخنرانی در همایش بین‌المللی "زنان تاثیرگذار جبهه مقاومت"، به بیروت سفر کرده و از جمله برنامه‌های وی طی این سفر یک روزه ادای احترام به شهدای جبهه مقاومت در روضة الشهدا، دیدار با اساتید، مدرسین و مربیان آموزشی و پرورشی لبنان در مرکز فرهنگی امام مهدی (عج)، حضور در همایش زنان تاثیرگذار جبهه مقاومت، دیدار با وزیر فرهنگ لبنان و چهره‌های برجسته علمی، دانشگاهی و فرهنگی و نشست صمیمانه با اصحاب رسانه است. 

پیش از این نیز همایش بین‌المللی اشک مریم (همبستگی جهانی زنان علیه نسل کشی رژیم صهیونیستی) همزمان با روز جهانی رفع خشونت علیه زنان با سخنرانی دکتر علم‌الهدی و بیش از ۴۰۰ زن اندیشمند از ایران و سایر کشور‌های جهان عصر شنبه ۴ آذر در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۰۹ دی ۱۴۰۲
متاسفانه بیشتر شعار هست تا عمل اولا وقتی سرپرست خانواده بیکار و مستاجر باشد چگونه زن می تواند در آسایش و آرامش باشد 2- وقتی جوان بیکار میباشد چگونه می تواند ازدواج نماید 3-وقتی سرپزست خانواده بیمار باشد و توان تامین هزینه درمان را ندارد چگونه زن می تواند خوشبخت باشد 4-وقتی سرپرست خانواده در اثر بیماری و تصادف فوت می نماید با دارای دو فرزند و مستاجر میباشد و همسرش کارگر بوده چگونه می تواند آرامش داشته باشد 5- در خصوص مدیریت زن صحبت میشود چگونه زن و یک مادر باید کنار فرزند خود باشد جهت تامین در آمد فرزند را رها می نماید و بعد از برگشتن حوصله مادری را ندارد آیا برای فرزند مادر خوبی میباشد * چرا دولت قانون نباید برای تمام مادران بیکار حقوقی در نظر بگیرد تا همانند کارمندان درآمد ثابت داشته باشند بنظرم یکی از موضوع مهم حمایت از زن میباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۰۹ دی ۱۴۰۲
گرانی چی مردم ما رو به فقیر شدن هستن با حقوق 7 میلونی چگونه زندگی کنند با مستاجری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۰۹ دی ۱۴۰۲
همایش ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۹ دی ۱۴۰۲
به فکر زنان بی سرپرست خانوادههای باشیم که کمیته امداد مستمری مون رو قطع کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۹ دی ۱۴۰۲
دولت در درجه اولا باید به مادران سرپرست خانواده توجه ویژه داشته باشد . خیلی افراد محتاج هستند ولی زیر نظر کمیته امداد نمی باشند . برخی افراد هستند محتاج نمی باشند ولی زیر نظر کمیته امداد هستند ( تورم برای همه وجود دارد کمیته امداد و غیر کمیته امداد ندارد ) به انتظار مبارزه با تورم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۶:۳۲ ۰۹ دی ۱۴۰۲
جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین به زودی تموم می شود مرگ بر صهیونیسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۵ ۰۹ دی ۱۴۰۲
اینو کی برده اونجا؟؟؟؟
یه همایش با پول ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۸ دی ۱۴۰۲
همایش چرا ؟؟!!
الان وقت عمل است !
باید اسلحه برداری بری بجنگی نه اینکه نشست سیب و پرتقال برگزار بکنی عمو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۸ دی ۱۴۰۲
بیخیال بابا
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۲۹ ۰۸ دی ۱۴۰۲
این کی دکتر شد ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۰۹ دی ۱۴۰۲
همایش نه عمل کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۰۹ دی ۱۴۰۲
؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۰۹ دی ۱۴۰۲
؟؟؟؟
آخرین اخبار