اجرای محدودیت های ترافیکی راهپیمایی ۹ دی در البرز

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اعمال محدودیت ترافیکی در مراسم راهپیمایی یوم الله ۹ دی در این استان خبر داد.

سرهنگ حمداله رحمتی پور گفت: طبق برنامه در محدوده‌های راهپیمایی در کرج از ساعت ۹ روز شنبه ۹ دی ماه برنامه ممنوعیت ترافیکی پیش بینی شده است.

او افزود: با برنامه ریزی انجام شده مقرر شد که این محدودیت در بلوار امامزاده حسن (ع) از تقاطع مصباح تا امامزاده حسن (ع) و بالعکس، خیابان زکریای رازی (حدفاصل تقاطع کارخانه قند تا سه راه خوابگاه) و بلوار شهید شریفی، از میدان توحید به سمت امامزاده حسن (ع) اجرا شود.

رحمتی پور افزود: کارکنان پلیس راهور استان البرز از ساعات ابتدایی امروز صبح به منظور تامین نظم و امنیت ترافیکی در محل برگزاری مراسم به صورت ویژه تحت پوشش ترافیکی قرار گرفته تا عبور و مرور شهروندان تسهیل شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز تاکید کرد: هرگونه توقف در مسیر محدودیت ترافیک از ساعت ۲۴ امشب هشتم دیماه جاری ممنوع بوده و در غیر این صورت خودرو‌های متوقف شده در محدوده طرح با جرثقیل جابجا می‌شوند.

وی از عموم مردم درخواست کرد ضمن همکاری با کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی از توقف و پارک خودرو‌های شخصی در محل‌های اعلامی اجرای محدودیت خودداری کنند و عابران پیاده نیز از محل‌های ایمن مشخص شده و گذرگاه‌های عابر پیاده تردد نمایند.

برچسب ها: محدودیت تردد ، نهم دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.