خطیب نماز جمعه تبریز:

هدف دشمن از بین بردن خانواده است

خطیب نماز جمعه تبریز گفت: موضوع دشمن روسری روی سر نیست بلکه هدف اصلی این است تا خانواده‌ای تشکیل نشود.

حجت‌الاسلام مطهری اصل در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز با اشاره به روز جهانی مقاومت گفت: آن‌هایی که می‌گویند ما آنجا چیکار می‌کنیم و ایران چه کاری در لبنان، سوریه و عراق  دارد این دسته از افراد اگر کمی مطالعه داشته باشند جواب خود را می‌گیرند.

وی با بیان اینکه رژیم غاصب در حال کشتن نوزادان در قنداق است گفت: این‌ها برای ما نقشه دارند و اگر کارشان در عراق، سوریه و لبنان تمام شود سراغ ما می‌آیند.

خطیب نماز جمعه تبریز ادامه داد: دولت‌های حامی رژیم صهیونیستی در حال حمایت و دفاع از این کودک‌کشی هستند.

حجت‌الاسلام مطهری اصل با اشاره به اینکه در مورد حضرت زهرا (س) صحبت کردن کار دشواری است گفت: فاطمه زهرا (س) شخصی است که پیامبراکرم (ص) فرمودند: تو جان منی فاطمه زهرا (س) کوثر بود و فرشته‌ای در لباس انسان بود در تمام کتاب‌های آسمانی و مهم دنیا اسم ایشان آمده است.

وی با اشاره به در پیش رو بودن ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر  ادامه داد: انقلاب کاری کرد تا زنان با حفظ عفت روی صحنه اجتماعی بیایند هم اکنون بیش از ۹۰ درصد زنان با سواد بوده و در مسائل سیاسی و اجتماعی حضور فعال دارند.

وی تاکید کرد: قطعا اگر صبر و تحمل زنان نبود انقلاب پیروز نمی‌شد اگر پشتیبانی آن‌ها نبود در دفاع مقدس شکست خورده بودیم.

خطیب نماز جمعه تبریز افزود: مردان ما غیرت دارند و زنان در کشور ما عامل وحدت بوده و هستند و دشمن درصد نابودی آنان است.

وی تاکید کرد: موضوع دشمن بالا و پایین شدن روسری روی سر نیست بلکه هدف اصلی این است تا خانواده‌ای تشکیل نشود و بچه‌ای به دنیا نیاید.

گفتنی است نمازگزاران استان آذربایجان شرقی و تبریز همزمان با جمعه خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی شعار‌هایی علیه رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل سر دادند و از محور مقاومت حمایت کردند.

برچسب ها: امام جمعه ، نمازجمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار