افول اسرائیل غاصب؛ مهمترین دستاورد جبهه‌های مقاومت

کنگره شهدای طوفان الاقصی و شهدای جبهه مقاومت در مصلای زرین شهر برگزار شد.

 وزیر اسبق امور خارجه کشورمان در این آیین با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی به ویژه نوار غزه گفت: امروز همه افکار عمومی در دنیا علیه جنایات رژیم صهیونیستی است و این یک شکست بزرگ و تاریخی برای رژیمی است که سودای نیل تا فرات و خاورمیانه بزرگ را در سر می‌پروراند.

منوچهر متکی با بیان اینکه با عملیات طوفان الاقصی، معادلات منطقه به کلی تغییر کرد، افزود: تحقیر رژیم صهیونیستی با به دَرَک واصل شدن بیش از هزار نفر از اشغالگران، یک شکست سنگین برای این رژیم به شمار می‌رود و آنان تا به امروز، بیش از ۸۰۰ تانک و ادوات زرهی خود را در نوار غزه از دست داده اند.

او افول اسرائیل غاصب را مهمترین دستاورد جبهه‌های مقاومت برشمرد و گفت: به زودی، شاهد خواهیم بود که این رژیم با فروپاشی نظامی سیاسی و اجتماعی، شکست بزرگی را در همه ابعاد تجربه خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۲۱ دی ۱۴۰۲
مردم نابینا و شعارگرای ایران با غرور و خودباوری جاهلانه، درحالی شعار مرگ بر اسرائیل غاصب و امریکای جهانخوار سر میدهند که کشورشان گرفتار طالبان اندیشان بمراتب خطرناکتر و مستبدتر و غاصبتر از اسرائیل و امریکا شده بطوریکه نه کشور و ثروتهای ان بلکه اختیار زندگی خود را هم ندارند و حکومت همه چیز را بلعیده حتی قانون و عدالت و اسلام را.