برگزاری یادواره ۳۳ شهید زن در شوشتر

باحضور اقشار مختلف مردم، بسیجیان، خانواده معظم شهدا وایثارگران یادواره ۳۳ شهید زن در شوشتر برگزار شد.

حجت السلام والمسلمین یوسف نادری مسئول دفتر نمایندگی در ناحیه مقاومت بسیج شوشتر گفت: برگزاری مراسم یادواره شهدایکی از کار‌های است که فراتر از توانمان درحق شهدا و برای شهداصورت گرفته است، هرچنداین یکی از ابتدایی‌ترین کار‌های است که میتوانیم انجام دهیم، اما برکات وفضائل خاص خودش رابه همراه دارد.

او می‌گوید: امروزه به برکت خون شهدا ومجاهدت‌های رزمندگان عزیزما در خاک‌های گرم خوزستان و ارتقاعات کردستان وذکرمانشاه کشورما از امنیت و آرامش مثال زدنی برخوردار است.

به گفته او دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران ازهمان روز‌های اول انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ تابه امروز که نزدیک به چهاردهه از درخت تنومند انقلاب گذشته است، باایجاد فتنه و دسیسه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، مذهبی در جامعه ما قصد داشت که مردم را نسبت به انقلاب و اسلام دلسرد کند که مهمترین دشمنی آن‌ها با مسئله حجاب و عفاف زنان وخواهران بوده است.

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج شوشتر ادامه داد: حضرت زهرا (س) امروزه به عنوان یک الگو وچهره‌ای که تمام وجودش وقف، ولی زمان خود بوده و درتمامی جهات مختلف زندگی محکم وبا صلابت پای امام زمان خویش ایستادگی کرده، باید درس بگیریم.

به گفته او امروزه بانوان باحجاب خود تیرآتشین در قلب دشمن فروکرده ونگذاشتید که استکبار جهانی ودشمنان قسم خورده اسلام وانقلاب با ترفند‌های نرم که درجامعه در حال پیاده شدن هست به آنچه درافکار پلید خوددارد برسند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.