برگزاری یادواره شهدا حسن آباد و قوام آباد شهرستان اشکذر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر گفت: یادواره شهدای حسن آباد و قوام آباد به همت بنیاد شهید شهرستان اشکذر در این شهرستان برگزار می‌شود.

افزونی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به مناسبت وفات حضرت ام البنین و تکریم مادران و همسران شهدا دو دیدار با همراهی امام جمعه این شهرستان، فرماندار، معاون سیاسی فرمانداری اشکذر، فرمانده سپاه ناحیه و رئیس اداره کار و تعاون و رفاه اجتماعی این شهرستان انجام شد.

او بیان کرد: بزرگداشت مادران شهدا نیز امروز در حسینه المهدی ابراهیم آباد رستاق شهرستان اشکذر با همکاری سپاه انجام می‌شود.

افزونی افزود: ۱۱ دی نیز مراسم تجلیل از فرزندان شهدا به همت سپاه ناحیه اشکذر با همکاری بنیاد شهید شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر اظهار داشت: مراسم میلاد روز زن نیز در حسینیه شهدا به همت سپاه و با همکاری بنیاد شهید برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: گلزار شهید گمنام مجومرد نیز تا دهه فجر تکمیل می‌شود و یادواره شهدای حسن آباد و قوام آباد نیز در شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

افزونی بیان کرد: روز شنبه ۹ دی نیز مراسم حماسه ماندگار در حسینیه شهدا شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر اظهار داشت: همایش مکتب سلیمانی نیز روز سه شنبه در تاریخ ۱۲ دی در این شهرستان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار