دمای زنجان هشت درجه افزایش یافت

کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه دمای فعلی شهر زنجان ۶ درجه سانتیگراد است، گفت: این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت هشت درجه افزایش یافته است.

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان صاف تا قسمتی ابری است که گاهی با وزش باد همراه خواهد شد، گفت:‌ طی ۲ روز اخیر با عبور امواج ضعیفی از جو منطقه بر میزان پوشش ابرها افزوده خواهد شد.

وی یادآور شد: هفته آینده وضعیت جوی پایدار و آسمانی غالبا صاف در استان حاکم خواهد بود و بعدازظهرها وزش باد را نیز شاهد خواهیم بود.

سلطانی با بیان اینکه طی هفته آینده سامانه بارشی فعالی در استان نخواهیم داشت،‌ ادامه داد: روزهای جمعه و شنبه هفته آینده دمای هوا در نقاط مختلف استان به طور نسبی کاهش خواهد یافت.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان یک و ۱۵ درجه، ابهر صفر و ۱۳، خرمدره ۲ و ۱۳ درجه، آببر ۱۰ و ۱۹ درجه، سلطانیه یک و ۱۳ درجه، قیدار چهار و ۱۱ درجه و ماهنشان چهار و ۱۸ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

برچسب ها: دمای هوا ، وضعیت هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.