آیین تکریم از مادر شهید محمد باقری در استان فارس

آیین تکریم از مادر شهید محمد باقری با حضور معاون مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس برگزار گردید.

همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها و بمناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدای گرانقدر، آیین تکریم از مادر شهید مدافع حرم محمد باقری با حضور معاون مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس در منزل آن شهید معظم برگزار گردید.

در این دیدار سلطانی نژاد ضمن عرض تسلیت وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها، شکیبایی مادران شهدا را افتخار آمیز دانسته و جایگاه ممتاز این عزیزان را به عنوان اسوه‌های مقاومت و پایداری در جامعه بسیار ارزنده برشمرد و افزود: شهدا انسان‌های وارسته ای هستند که در راه خدا و دین الهی از وجود ارزشمند و تمام هستی خودشان گذشتند و چون خالصانه در این مسیر گام برداشتند، به این درجه رفیع نائل آمدند و دست یابی به این درجه رفیع را برکت دامان پاک مادر شهید و تربیت صحیح دانست.

در این آیین مادر گرامی شهید والامقام، به بیان خصوصیات رفتاری و فضائل اخلاقی شهید و مشکلات پیش آمده در نبود آن عزیز پرداخت.

 در پایان معاون مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس قول مساعد جهت پیگیری و رفع مشکلات خانواده آن شهید والا مقام را داد و با اهداء لوح یادبود از طرف مدیر کل اتباع استان از مادرشهید والامقام تجلیل بعمل آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار