سردار رادان:

طوفان الاقصی هیبت دروغین رژیم صهیونیستی را شکست

فرمانده فراجا در صومعه سرا گفت: رزمندگان غزه با عملیات طوفان الاقصی هیبت دروغین رژیم کودک کش اسرائیل را شکستند.

آیین گرامیداشت یاد و خاطره ۹۰ شهید بخش میرزا کوچک و چهارمین سالگرد شهادت سردار صلح و مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت ۹ دی، عصر امروز (چهارشنبه ۶ دی ماه) در خیابان مجاور مسجد و گلزار شهدای گوراب زرمیخ شهرستان صومعه سرا برگزار شد.

این یادواره شهدا در راستای برگزاری دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان گیلان و همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا برگزار می‌شود.

سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان، فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: اگر می‌خواهیم در دنیا و آخرت سعادتمند شویم باید ۳ موضوع مهم امامت، امت و مکتب را در ذهنمان پرورش داده و ماندگار بمانیم.

او افزود: شهیدان حاج قاسم، سید رضی موسوی، شهدای راسک و دیگر شهدا و ایثارگران به همین دلیل ماندگار و جاودانه شدند.

فرمانده فراجا تصریح کرد: شهدا برای رسیدن به سعادت و نیک بختی با تأسی از مولایشان اباعبدالله الحسین علیه السلام در برابر دشمنان قرار گرفتند و پیروز و جاودانه شدند.

سردار رادان گفت: اتفاقات عجیبی از جنس مقاومت این روز‌ها رخ داده که از رزمندگان و شهدا به ارث رسیده و حماسه‌ای آفریده که در دنیا ماندگار شده است.

به گفته او، اسرائیل منظومه اطلاعاتی خود را به رخ جهانیان می‌کشید و مدعی بود هیچکس و هیچ کشوری را یارای مقابله نظامی و اطلاعاتی با آن‌ها نیست، اما رزمندگان غزه با عملیات طوفان الاقصی هیبت دروغین رژیم صهیونیستی و کودک کش اسرائیل را شکستند.

یادواره شهدای صومعه سرا

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس تاکنون زنده مانده است و بعد از ۴۴ سال برای شهدا یادواره می‌گیریم.

سردار رادان همچنین گفت: شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس تسلیم محض امام زمان خود شدند و ما باید خود را به شهدا وصل کنیم و راه آ‌نها را ادامه دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.