وزیر کشور:

با حضور حماسی مردم انتخاباتی پر‌شور خواهیم داشت/ با تمام قدرت از فلسطین حمایت می‌کنیم

وزیر کشور با بیان اینکه با حضور حماسی مردم انتخاباتی پر‌شور خواهیم داشت، گفت: محورهای وحدت موجب هماهنگی برای حرکت‌های بزرگ می‌شوند.

احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه شرکت در پویش مردمی کاشت ۶.۵ میلیون نهال در استان هرمزگان اظهار داشت: خوشبختانه در ایران اسلامی شاهد وحدت بسیار خوبی هستیم، وحدت در کشور ما محور‌های مختلفی دارد که همه بر روی این محور‌ها مشترک هستیم.

وی افزود‌: در ایران اسلامی یکپارچگی اقوام و مذاهب در اوج خود و در شرایط بسیار عالی قرار دارد همه مردم به ایران قوی می‌اندیشند این مسئله همان چیزی است که دشمن نمی‌خواهد، دشمنان فکر می‌کنند می‌توانند بین مردم نفوذ کرده و اختلافات مذهبی را ترویج دهند، اما کاملا اشتباه می‌کنند.

وزیر کشور گفت: این وحدت دشمن‌شکن است امت اسلامی امت واحده هستند و یک دشمن به نام رژیم صهیونیستی دارند، این رژیم بدترین جنایات را مرتکب می‌شود، اما ایران اسلامی و جبهه مقاومت با تمام قدرت از فلسطین حمایت می‌کند این یکپارچگی به برکت نظام انقلاب اسلامی و امامین انقلاب شکل گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه محور‌های وحدت موجب هماهنگی برای حرکت‌های بزرگ می‌شوند تصریح کرد : ما مسئله انتخابات را در پیش داریم که انتظار می‌رود با یک حضور حماسی و مشارکت عمومی انتخاباتی پر‌شور برگزار کنیم.

وحیدی با تقدیر از تلاش وزیر سابق کشاورزی برای مطرح کردن ایده کاشت یک میلیارد درخت گفت: این یک میلیارد عددی واقعی است که برای آن برنامه‌ریزی شده و در حال تحقق این مسئله هستیم.

وی همچنین ضمن قدردانی از اهتمام مقام معظم رهبری در کاشت درخت و تایید این طرح مردمی گفت: در استان هرمزگان با حمایت استاندار و مردم شاهد تولید نهال و کاشت آن در اراضی مختلفی هستیم که جای تقدیر دارد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه ایران ما کشوری است که بیابان‌زایی دارد اظهار داشت: دائما مسئله بیابان‌زایی در کشور تشدید می‌شود و برای جبران آن باید کاری شود، درختکاری و تحقق ایده یک میلیارد درخت می‌تواند در این راستا کمک کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۰۶ دی ۱۴۰۲
به همکن فلستینی ها بگید بیان رای بدن. والله
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۲۱:۳۴ ۰۶ دی ۱۴۰۲
نگاه ابزاری به مردم و سخت گرفتن بر مردم در امور اجتماعی و معیشت نشان از نبودن یک استراتژیک مردم محوری دارد و مسولان محترم نشان دادن که مردم را برای اهداف خود می خواهند
United States of America
ناشناس
۱۹:۱۲ ۰۶ دی ۱۴۰۲
کدام انتخابات؟ از اختلاسگران چه خبر؟ دشمن اصلی کشور اختلاسگران بزرگ و ضعف مسئولان در برابر آنهاست.
دشمن خارجی بررگ کشور روسیه جنایتکار است.