دیدار مسئولان کوهبنان با خانواده جانباز شهید

همزمان با روز تکریم مادران و همسران شهدا، مسئولان کوهبنان با خانواده جانباز شهید خالداری دیدار کردند.

همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و  روز تکریم مادران و همسران شهدا برخی از مسئولان شهرستان  کوهبنان  با خانواده جانباز شهید حسین خالداری دیدار کردند.

این برنامه به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان به منظور تجلیل از خانواده شهدای بهداشت و درمان کوهبنان انجام شد.

شهید جانباز حسین خالداری که در سال ۱۳۳۱ در محله انصار کوهبنان متولد شد، از مردان مجاهد و مبارزی بود که در روز‌های نخستین مبارزه حضرت امام خمینی (ره ) با حکومت پهلوی در کنار ولایت و رهبری بود تا اینکه انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
 
این شهید از جمله کسانی بود که در روز‌های اول انقلاب عکس حضرت امام (ره) را در بین عاشقان و ارادتمندان به ولایت و رهبری توزیع می‌کرد و در حقیقت از افراد متعهد به نظام بود.
 
شهید جانباز حسین خالداری در دوران دفاع مقدس  بار‌ها با حضور در جبهه، عشق به رهبری و میهن ایران اسلامی را به اثبات رساند. وی در جبهه با اصابت ترکش‌های خمپاره دشمنان قطع نخاع و جانباز ۷۰ درصد شد، به گونه‌ای که سالیان متمادی فقط با استفاده از ویلچر قادر به حضور در جامعه بود.  

 وی دارای سجایای اخلاقی فراوان و فردی ولایت مدار، بسیجی، مهربان، صبور، مردم دار، دوست داشتنی، اهل مسجد و… بود و قبل از جانبازی در مسجد جامع کوهبنان حضوری فعال داشت به گونه‌ای که هنوز خاطرات شب‌های قدر و محرم آن سال‌ها ماندگار شده است.
 
شهید خالداری علاقه فراوانی به ورزش و ورزشکاران داشت به گونه‌ای که قبل از جانبازی با راه اندازی تیم والیبال به این رشته ورزشی جان تازه بخشید و افراد زیادی را جذب این رشته نمود.
 
این رزمنده مجاهد پس از سال‌ها صبوری در تاریخ ۲۰ شهریور ماه ۱۳۹۴ به جمع دوستان شهیدش پیوست و در جوار قبور آنان آرام گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.