احداث کارخانه فرومنگنز و فروسیلیکو منگنز در کرمان آغاز شد

عملیات احداث کارخانه فرومنگنز و فرو سیلیکو منگنز با ظرفیت سالانه ۶۰ هزار تن در کرمان آغاز شد تا زنجیره تولید فولاد در استان کرمان تکمیل شود.

مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات احداث کارخانه فرومنگنز و فروسیلیکو منگنز در کرمان صبح امروز چهارشنبه ۶ دی ماه با حضور استاندار کرمان، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، فرماندار کرمان، مدیرکل صمت استان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان با اشاره به اهمیت راه‌اندازی این کارخانه در تامین نیاز شرکت‌های فولادی داخل استان کرمان گفت: سالانه حدود ۲۰۰ میلیون دلار واردات محصولاتی؛ چون فرومنگنز و فرو سیلیکو منگنز است که راه‌اندازی این کارخانه در استان می‌تواند بخش اعظمی از آن را تامین کند.

وی بیان کرد: بازار محصول تولیدی در استان و کشور نیز وجود دارد، علاوه بر اینکه از خروج ارز از کشور جلوگیری می‌کند.

استاندار کرمان گفت: وظیفه ما تامین اشتغال و حل مشکل معیشت مردم است و برای این کار باید فعالیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری صورت گیرد که در کنار آن مشکلات اجتماعی و بسیاری از مسائل دیگر برطرف خواهد شد.

فداکار بیان داشت: در حوزه اقتصادی کار‌های زیادی در استان کرمان آغاز شده که یکی از آن‌ها کارخانه فرومنگنز و فرو سیلیکو منگنز است که علاوه بر نیاز منطقه، بازار و سرمایه‌گذار آن هم وجود دارد.

 کارخانه فرومنگنز و فرو سیلیکو منگنز استان کرمان با سرمایه‌گذاری حدود ۳ هزار میلیارد تومان و با  ظرفیت سالانه ۶۰ هزار تن در کرمان آغاز شد تا زنجیره تولید فولاد در استان کرمان تکمیل شود و  ۲۴۲ نفر اشتغال زایی مستقیم دارد.

طبق پیش‌بینی انجام شده این کارخانه در مدت ۳۰ ماه راه‌اندازی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار