نشست تخصصی سفر، زیارت و سلامت فردا در قم برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از برگزاری نشست تخصصی سفر، زیارت و سلامت با هدف توسعه گردشگری سلامت در شهر‌های زیارتی قم، مشهد و شیراز فردا چهارشنبه خبر داد.

 مهدی مصری با اشاره به برگزاری نشست تخصصی هماهنگی برگزاری «گردشگری سلامت» با محوریت سه شهر مذهبی مشهد، قم و شیراز گفت: موضوع طبیعت‌گردی و گردشگری سلامت با محوریت توجه به تولیدات دارویی، تجهیزات پزشکی، فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی و همچنین فرآورده‌های سنتی طبیعی و مکمل نیازمند توجه ویژه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین با تأکید بر لزوم توجه جدی به دیپلماسی علمی در گردشگری سلامت تصریح کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی و حضور فعالین اقتصادی در این همایش که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود؛ نشان از اهمیت و جایگاه برگزاری همایش ملی است.

همچنین دکتر جهانگیری مشاور عالی و اجرایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم برگزاری همایش را سرآغاز توسعه گردشگری در شهر‌های زیارتی دانست و گفت: این همایش با شعار «سفر، زیارت و سلامت» روز‌های ششم و هفتم دی‌ماه جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار خواهد شد.

دکتر جهانگیری ارائه ابعاد مختلف خدمات بین‌المللی سلامت را مورد توجه قرار داد و گفت: در این همایش سعی بر این است به موضوعاتی، چون موانع توسعه گردشگری، ضمانت‌های اجرایی، بیمه، اقتصاد دانش‌بنیان، مشوق‌های صادراتی و دیپلماسی اقتصادی توجه شود.

نشست تخصصی گردشگری سلامت با محوریت سه شهر مذهبی مشهد، قم و شیراز فردا در قم برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار