مدیرکل امور روستایی استانداری بوشهر خبر داد

اجرای ۵۰ پروژه بزرگ عمرانی در روستا‌های استان بوشهر

مدیر کل امور روستایی استانداری بوشهر از اجرای همزمان ۵۰ پروژه بزرگ عمرانی در روستا‌های این استان خبر داد.

سهراب امیری نژاد روز چهارشنبه در نشست با معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های روستایی جزو اولویت‌های استان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی از اجرای همزمان ۵۰ پروژه بزرگ عمرانی در روستا‌های استان بوشهر خبر داد و افزود: تعداد ۵۰ پروژه عمرانی در سطح روستا‌های استان با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه، فعال و در حال اجرا است.

علی افرند معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر نیز، تحول آفرینی در روستا‌ها با اجرای پروژه‌های مهم عمرانی و زیرساختی را از اهداف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دانست و گفت: احداث دیوار حفاظتی، بهسازی معابر، بوستان و چمن مصنوعی مینی فوتبال از جمله پروژه‌های عمرانی فعال در روستا‌های استان است.

وی اضافه کرد: پروژه‌های مذکور از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی نفت ایران تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهند رسید.

افرند تأکید کرد: اجرای طرح‌های هادی در جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها بسیار مهم و مؤثر است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در خصوص میزان صدور اسناد مالکیت واحد‌های مسکونی در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰۶۷ جلد سند در روستا‌ها و ۱۰۸۷ جلد سند در شهر‌ها با همکاری بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد و املاک صادر شده است.

افرند افزود: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۹۹ جلد سند در روستا‌ها و ۳۱۰ جلد سند در شهر‌ها از دفترچه‌ای به تک برگ تبدیل شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.