لیگ برتر انگلیس؛

منچستریونایتد ۳ - ۲ استون ویلا/ کامبک رویایی شیاطین سرخ در یک نیمه + فیلم

تیم منچستریونایتد موفق شد مقابل استون ویلا کامبک بزند و با نتیجه سه بر دو پیروز شود.

در حساس‌ترین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس، تیم منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان شگفتی ساز این فصل و تیم سوم جدولی یعنی استون ویلا بود که در یک دیدار جذاب و با کامبکی تماشایی با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید.

در نیمه نخست این دیدار استون ویلا با گل‌های جان مک گین در دقیقه ۲۱ و از روی اشتباه اونانا و لیندر دندونکر در دقیقه ۲۶ از حریف پیش افتاد. هواداران استون ویلا سرمست از این پیروزی در نیمه اول بازی برابر شیاطین سرخ در اولدترافورد خطاب به تن هاخ شعار دادند: فردا اخراج خواهی شد.

اما در نیمه دوم تیم تن هاخ هجومی و متحول شده ظاهر شد. حتی مردود شدن گل دقیقه ۴۸ گارناچو از طریق VAR و با اعلام آفسایدی میلیمتری هم نتوانست روحیه آن‌ها را خراب کند و همین مهاجم ۱۹ ساله آرژانتینی دو گل دیگر در دقایق ۵۹ و ۷۱ به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشاند. دقیقه ۸۲ هویلند مهاجم دانمارکی شیاطین سرخ نخستین گل فصلش را در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها و در باکیسنگ دی به ثمر رساند و نتیجه را سه بر دو به سود منچستریونایتد کرد تا تن هاخ نفس راحتی بکشد.

منچستریونایتد با این پیروزی ۳۱ امتیازی شد و به رتبه ششم جدول صعود کرد. شاگردان اونای امری هم با ۳۹ امتیاز در رده سوم باقی ماندند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار