لیگ عربستان؛

الاتحاد ۲ - ۵ النصر/ رونالدو در عرش، بنزما بر فرش + فیلم

تیم النصر موفق شد با نتیجه پرگل پنج بر دو جدال حساس لیگ عربستان را از الاتحاد ببرد.

تیم‌های الاتحاد و النصر در جدالی حساس و معوقه از هفته هفدهم لیگ عربستان، از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه به مصاف هم رفتند که یاران رونالدو موفق شدند  با نتیجه پرگل پنج بر دو از سد یاران کریم بنزما عبور کنند.

 کریستیانو رونالدو و کریم بنزما، ستاره‌های سابق رئال که حدودا ۹ سال کنار یکدیگر در رئال مادرید همبازی بودند امشب با هم رودررو شدند، اما رونالدو بود که موفق شد در این بازی که به ال کلاسیکوی عربستان معروف شده، پیروز شود و طلسم پنج ساله پیروزی نشدن النصر مقابل الاتحاد را بشکند.

در این دیدار ابتدا الاتحاد با گل عبدالرزاق حمدالله، روی پاس گل بنزما پیش افتاد. اما پنج دقیقه بعد بنزما با اشتباهی کار خوب خود را روی گل اول خراب کرد. در دقیقه ۱۸ بنزما تلاش کرد یک توپ هوایی سرگردان داخل محوطه جریمه الاتحاد را با پای راست دور کند، اما در حین دفع توپ و قبل از زدن آن پای مدافع پیش تاخته النصر، علی لجامی را محکم هدف قرار داد و داور هم بدون درنگ نقطه پنالتی را نشان داد. رونالدو پشت این ضربه قرار گرفت و در میان سوت تماشاگران الاتحاد میزبان، ضربه نه چندان پرقدرت و دقیق خود را به سمت راست دروازه نواف القیدی فرستاد که به سمت مخالف شیرجه رفته بود و به این ترتیب فوق ستاره پرتغالی روی اشتباه بنزما، موفق شد به ضربه پنالتی و گل اول خود در این بازی برسد.  

در نیمه نخست تالیسکا مهاجم برزیلی النصر موفق شد یک گل دیگر را به ثمر برساند تا این تیم با پیروزی دو بر یک به رختکن برود.

نیمه دوم، اما جذابتر دنبال شد و این بار هم حمدالله برای الاتحاد گلزنی کرد و نتیجه را به تساوی کشاند، اما در دقیقه ۶۸ النصر باز هم صاحب پنالتی شد تا رونالدو در یک قدمی ثبت یک لحظه تاریخی دیگر قرار بگیرد. رونالدو پشت توپ ایستاد و ضربه اش را گل کرد تا با ۵۳ گل زده، بالاتر از امباپه و هری کین بهترین گلزن سال ۲۰۲۳ جهان لقب بگیرد.

بعد از این گل نوبت به سادیو مانه دیگر ستاره النصر رسید و با زدن دو گل در دقایق ۷۶ و ۸۲ شکست الاتحاد را سنگین‌تر کرد.

در شبی رویایی رونالدو، هم تیمی سابقش در رئال مادرید یعنی کریم بنزما، شب بسیار تلخی داشت و از سوی هواداران الاتحاد هو شد.

با این نتیجه النصر ۴۳ امتیازی شد و بعد از الهلال در رتبه دوم جدول قرار دارد. الاتحاد هم با ۲۸ امتیاز ششم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار